Flash News

E-TJERA

Hekurudha Shqiptare përfshihet nga shkurtime kolektive të stafit

Hekurudha Shqiptare përfshihet nga shkurtime kolektive të stafit

Oborri i Drejtorisë së Përgjithshme të Hekurudhave në Durrës është bosh, jo vetëm prej temperaturave të larta. Një pjesë e personelit është thirrur në ministrinë e Infrastrukturës në Tiranë, ndërsa pjesa tjetër janë mbyllur në zyra kryesisht për mbledhje.

Në fillim të javës së kaluar, stafi i kësaj drejtorie u shkurtua me 50 punonjës nga 445 gjithsej – ose më shumë se 10 për qind e totalit.

Kol Caka nga zona veriore e Bajzës në Shkodër është njëri prej punonjësve që ka marrë urdhrin e shkarkimit.

“Vendimi për largimin nga puna është marrë në tetor të vitit të kaluar, dhe sipas kësaj që shkruhet në njoftimin paraprak të ndërprerjes së marrëdhënies së punës, ky vendim lidhet me me strukturën e re të organikës,” tha ai për BIRN.

Drejtoria e Përgjithshme e Hekurudhave i arsyeton shkurtimet kolektive me reformën për ristrukturimin e sektorit hekurudhor në vend, projektet aktuale si dhe situatën e vështirë financiare të shoqërisë.

Një pjesë e punonjësve janë larguar për shkak të ndërprerjes së përkohshme të aktivitetit në segmentin Vorë- Hani i Hotit, i cili do t’i nënshtrohet rehabilitimit, ndërsa pjesa tjetër për shkak të përfundimit të kalendarit të lëvizjes së trenave në linjën Shkodër – Gjorm për shkak të pelegrinazhit në kishën e Shna Ndout.

“Kjo procedurë është një vendimarrje e Këshillit Mbikëqyrës të shoqërisë Hekurudha Shqiptare sh.a, e cila bazohet në kriteret ligjore dhe arsyet e përmendura më sipër, përfshirë situatën ekonomiko-financiare dhe ndërprerjen e përkohshme të aktivitetit…,” tha Hekurudha në një përgjigje për BIRN.

Drejtuesit e Hekurudhës thonë se ndërmarrja ka marrë përsipër trajtimin financiar të punonjësve, sipas legjislacionit në fuqi dhe se gjatë komunikimeve kanë qenë të pranishëm edhe përfaqësues të Sindikatës së Transportit.

“Hekurudha është ndërtuar kryesisht me krahë. Kohët kanë ndryshuar dhe veçanërisht linja e re Durrës- Tiranë që po përfundon kërkon personel të kualifikuar,” thotë Sokol Popoçi, drejtor i Infrastrukturës,

Hekurudha Shqiptare zotëron rreth 395 kilometër linjë gjithsej, por aktualisht funksionon vetëm segmenti Durrës-Elbasan. Ndërtimi i linjave të reja, siç është ajo Tiranë -Durrës, kërkon staf të kualifikuar, numri i të cilëve do të jetë i reduktuar.

Inxhinier Tritan Kaduku, i cili punoi më shumë se 20 vjet në Hekurudhën Shqiptare para se të largohej në emigracion, tha për BIRN, se ky proces është i kahershëm.

“Shkurtimet nga puna në fillim të viteve ’90 kanë qenë masive dhe marrëveshjet mes palëve ishin tepër të vështira. Shkurtimi i numrit të punonjësve lehtësonte edhe fondin e pagave, njëlloj si tani,” thotë Kaduku.

Një nga ish-drejtuesit e Hekurudhës, i cili kërkon që të mos identifikohet, i lidh shkurtimet e herëpasherëshme në Hekurudhë me rënien e eficencës së transportit me trena pas viteve ’90.

Kjo solli edhe rënien e fondit të pagave, duke i detyruar drejtuesit që ta gjejnë zgjidhjen te shkurtimi i numrit të punonjësve. Ky është fenomen i përsëritur dhe statusi i shoqërisë aksionere e lehtësonte vendimarrjen e Këshillit Drejtues për ndryshimet në strukturën e punës.

Shkurtimet që kanë përfshirë këto ditë personelin e Hekurudhës Shqiptare janë bërë të njohura pjesërisht për publikun, por drejtuesit shprehen se shumë shpejt do të kenë një komunikim më të plotë për këtë temë./ BIRN

Të fundit