Flash News

KRYESORE

Kjo është grupmosha që vitamina D nuk jep efekt

Kjo është grupmosha që vitamina D nuk jep efekt

Disa hulumtime të reja kanë zbuluar se ka shumë pak përfitime për personat mbi 70 vjeç që marrin dozë të lartë të vitaminës D, për të përmirësuar forcën e kockave.

Njerëzit e moshuar shpesh inkurajohen të marrin shtesë të vitaminës D për të mbajtur kockat, dhëmbët dhe muskujt e shëndetshëm.

Por studimi i udhëhequr nga Universiteti Newcastle, i botuar në American Journal of Nutrition Clinical, ka mbështetur hulumtimet e mëparshme që tregojnë se nuk ka fitim për njerëzit e moshuar që marrin vitaminën D.

Ekspertët gjithashtu po shqyrtojnë ndikimin e gjeneve dhe funksionit të veshkave në nivelet e vitaminës D dhe funksionin e tyre në gjak.

Ndërkohë, rezultate të tjera pritet të publikohen nga ky studim.

Të fundit