Flash News

KRYESORE

Konsumimi i sheqerit, doza ditore që nuk duhet tejkaluar

Konsumimi i sheqerit, doza ditore që nuk duhet tejkaluar

Studimet e Organizatës Botërore të Shëndetësisë (WHO), të Agjencisë Ndërkombëtare për Hulumtimin e Kancerit (Airc) dhe “rishikimet” më të fundit në revistat më prestigjioze shkencore, kanë vërtetuar se konsumimi i tepruar është shkaku i një serie të gjatë problemesh.

Asnjë studim nuk tregon një lidhje të drejtpërdrejtë mes sheqerit dhe kancerit, por hulumtimet që tregojnë sesi qelizat e kancerit ushqehen me glukozë dhe vdesin pa të, thekson një fenomen që lidhet me eksperimentet laboratorike. Qelizat thahen sepse nuk mund të sintetizojnë sheqerin.

Ju bëheni diabetik nëse jeni në një kategori të rrezikshme (për moshën, yndyrën e barkut, familjarizimin e fortë), bëni një jetë sedentare dhe hani shumë ëmbëlsira çdo ditë. Nuk i bën keq zemrës, por nëse keni disa kile më shumë, hani keq, lëvizni pak, pini dhe tymosni, atëherë ëmbëlsirat dhe pijet me sheqer japin kontributin përfundimtar në oksidimin e arterieve dhe mikroqarkullimin.

Por cila është doza e përditshme që nuk duhet tejkaluar?

Sipas OBSH-së, doza e duhur është 25 g në ditë, ose 5 lugë çaji, për të rriturit dhe për fëmijët. Këtu përfshihet sheqeri i zakonshëm i tryezës, ai që u shtohet ushqimeve, snacks dhe pijeve, por edhe mjaltë, shurup, lëngje frutash dhe marmelata.

Të fundit