Flash News

KRYESORE

Pse tri kafe në ditë mund t'ju bëjnë të jetoni më gjatë

Pse tri kafe në ditë mund t'ju bëjnë të jetoni

Konsumi i kafesë në Britaninë e Madhe ka arritur në thuajse shifrat 55 milionë filxhanë çdo ditë.

'Konsumi i kafesë tani po i afrohet asaj të Italisë', thotë Chris Stemani, drejtor ekzekutiv i Shoqatës së Kafesë Britaneze.

Për dekada kafeja është parë pothuajse si një ves i lidhur me netë pa gjumë që rrit prodhimin e acidit të stomakut dhe rrahjet zemrës.

Por, studimi i kohëve të fundit zbuloi se njerëzit që pinin kafen më shumë (deri në tre gota në ditë) kishin një rrezik të reduktuar të vdekjes së parakohshme nga çdo shkak.

Rezultatet, u bazuan në zakonet dhe shëndetin e më shumë se gjysmë milion njerëzve në të gjithë Europën, përfshirë Britaninë e Madhe në një periudhë mbi 16 vjet.

Hulumtimet nga Shkolla Mjekësore e Hanoverit në Gjermani në vitin 2015 zbuluan se pirja e dy deri në katër kafene në ditë mund të ndihmojë në ruajtjen e peshës kur ju e keni humbur atë. Ndoshta sepse kafeina në kafe besohet se shpejton metabolizmin.

Disa njerëz janë më të ndjeshëm ndaj efekteve të kafeinës, shpjegon Graham MacGregor, profesor i mjekësisë kardiovaskulare në Institutin Wolfson të Mjekësisë Parandaluese.

"Kjo mund të stimulojë fundin nervor në zemër, për shembull, kjo rrit normën e zemrës brenda pesë deri në dhjetë minuta pas pirjes së një filxhan mesatar kafeje, dhe kjo është arsyeja pse në disa njerëz kafeja mund të stimulojë një normë të çrregullt të zemrës. '

Nëse rrallë pini kafeinë, madje edhe një filxhan kafe mund t'ju bëjë pak hiper fillimisht, shton Catherine Collins.

Pra, a duhet të pimë kafe apo jo? Studimet aktuale janë fuqimisht në favor të kafesë.

Profesor Vecchia thotë: 'Unë mendoj se deri në pesë gota në ditë nuk do të bëjnë ndonjë dëm, por mund të shtojnë disa përfitime.'

Të fundit