Flash News

KRYESORE

Reduktimi i kohës në rrjetet sociale, ul rrezikun e depresionit

Reduktimi i kohës në rrjetet sociale, ul rrezikun e depresionit

Një studim në Universitetin e Pensilvanisë ka dalë në përfundimin se kufizimi i përdorimit të mediave sociale në 30 minuta në ditë mund të çojë në përmirësime të rëndësishme të mirëqenies tuaj. Më pak kohë duke parë nëpër fotot e miqve dhe të njohurve tuaj mund të ulë normat e depresionit dhe vetminë.

Studimi, i cili u botua në “Journal of Social and Clinical Psychology” në Dhjetor, ishte një nga të parët që tregonte një marrëdhënie shkak-pasojë midis përdorimit të mediave sociale dhe çështjeve të shëndetit mendor.

Në studim, 143 studentë u testuan gjatë dy semestreve. Studentët ose u futën në një grup që u udhëzua për të kufizuar përdorimin e tyre të mediave sociale në Facebook, Instagram dhe Snapchat me 30 minuta në ditë, pra me 10 minuta secila platformë ose u caktuan në një grup kontrolli ku u lejohej të vazhdonin me zakonet normale të mediave sociale, shkruan Business Mag Albania.

Pas tre javësh, studentëve u janë bërë pyetje për të vlerësuar shëndetin e tyre mendor në shtatë fusha të ndryshme, duke përfshirë: mbështetjen sociale, frikën nga humbja (e njohur edhe si FOMO), vetmia, autonomia & vetë pranimi, ankthi, depresioni dhe vetë-vlerësimi.

Si rezultat i studimit duke përdorur më pak mediat sociale çon në ulje të ndjeshme të depresionit dhe vetmisë. Këto efekte janë veçanërisht të theksuara për personat që ishin më të depresionuar kur hynë në studim.

Asnjë nga grupet nuk tregoi përmirësime në përkrahjen sociale, vetëbesimin, ose autonominë & vetë-pranimin. Megjithatë, në të dy grupet – ndoshta thjesht duke qenë pjesë e studimit – studentët zbuluan nivelin e tyre të ankthit dhe rënien e FOMO. Në përgjithësi, është e rëndësishme të mos harroni se studimet si këto nuk mund të testojnë për çdo faktor që mund të ndikojë në shëndetin mendor.

Të fundit