‘Thyhet’ miti, karbohidratet mund të jenë edhe të mira për shëndetin

Kur është fjala për karbohidrate përherë kemi dëgjuar se duhet t’i përfshijmë sa më pak në dietën tonë.

Në fakt jo të gjtha karbohidratet janë të ‘këqija’, më tepër është  reputacioni për to negativ.

Kur janë të këqija?

Gazeta britanike Healthy magazine përmend një studim të kohëve të fundit që thotë se gratë që hanë më shumë makarona të bardha dhe oriz arrijnë në menopauzë një vit e gjysmë më herët sesa ato që i konsumojnë më pak këto produkte.

Diabeti

Në fakt karbohidratet janë armik për diabetikët, por nëse zgjedhim të duhurat mund të konsiderohen edhe pjesë e dietës.

Pesha

‘Armik’ numër një i kilogramëve të tepërt.

Ne po ju sugjerojmë pesë mënyra për të mbajtur një marrëdhënie të mirë me karbohidratet
1.Masni porcionet tuaja

Përdorni grushtin e dorës. Një grusht i dorës i barabartë me sasinë e karbohidrateve në një ditë.

  1. Zgjidhni karbohidratet e mira

Mund të shijoni një pjatë me makarona të përgatitura me miell të rafinuar dhe do të jeni ‘ok’.

  1. Mos i eliminoni tërësisht

Energjia që marrin prej tyre na nevojitet për aktivitetin ditor.

  1. Përziejni me lloje të tjera ushqimesh

Për shembull shoqërojini me perime apo ushqime të tjera. Do të jetë më e shëndetshme.