Flash News

KRYESORE

Ushqimet që pasurojnë trupin me vitaminën D

Ushqimet që pasurojnë trupin me vitaminën D

Një studim i ri thekson se nivelet e larta të vitaminës D mund të ulin në mënyrë të konsiderueshme rrezikun e diabetit.

Autori kryesor i studimit, dr. Sue Park, nga Universiteti Kombëtar i Seulit, thotë se njerëzit me nivele të vitaminës D në gjak nën 30 ng/ml janë më të rrezikuara nga diabeti se ata me nivele nën 50 ng/ml.

Rreth 77% e të rriturve në Amerikë kanë mungesë të vitaminës D, shifër që është dyfishuar pas vitit 1980.

Studime të mëparshme kanë treguar se vitamina D forcon sistemin imunitar të njerzëve.

Burimi kryesor i vitaminës D është padyshim dielli. Në mungesë të tij gjatë dimrit, vitaminën D mund ta marrim edhe me anë të ushqimeve.

Disa nga ushqimet që përmbajnë vitaminën D:

Qumështi, peshku ton, peshku i yndyrshëm, vezët dhe kërpudhat.

Të fundit