Flash News
Gjykojeni protestën nga kundërshtarët
Aksident në Greqi, ndërron jetë 16-vjeçari shqiptar
Protesta trazon PS-në/ Zegjineja e ‘meme-ve’ sulmon influenceren: Shëmtirë, diote. Balla kapet me Reuters
Vrasja në Paskuqan/ Autori është gjurmuar deri në Bovillë, ka braktisur mjetin
Publikoi tezën e Letërsisë 20 minuta pas nisjes së provimit, përjashtohet maturanti në Kukës
Dihet tashmë që vese të këqija si pirja e duhanit mund të rrisin rrezikun për zhvillimin e kancerit. Por, e dinit që edhe disa ushqime mund t’ju vënë në rrezik ndaj kësaj sëmundje vdekjeprurëse?
Edhe pse nuk ka një ushqim të veçantë që shkakton direkt kancer, metoda të caktuara të gatimit, teknika të rritjes dhe përdorimi i substancave kimike lidhen me zhvillimin e kancerit.
Nuk po themi që të hiqni dorë nga ushqimet e juaja të preferuara, por që disa prej tyre t’i konsumoni me moderim, ndërkohë që ka edhe ushqime që edhe duhet t’i kufizoni sa më shumë.
Këto janë 5 ushqimet që duhet të filloni t’i kufizoni sa më shumë nga dieta.
Mishi i kuq
Shumë lloje mishi të përpunuara – si sallami apo hot dog – janë prodhuar me nitrate dhe nitrite, të cilat janë karcinogjenike, sipas një studimi të vitit 2015 nga Agjencia Ndërkombëtare për Hulumtimin ndaj Kancerit. Konsumimi i mishit të kuq të përpunuar është lidhur gjithashtu me kancerin e pankreasit, kolorektal dhe të stomakut, sipas këtij studimi.
Instituti Amerikan për Hulumtimin ndaj Kancerit rekomandon që mos të konsumoni m,ë shjumë se 18 gram mish të përgatitur në skarë në javë.
Yndyrat pjesërisht të hidrogjenizuara
Shumë nga ushqimet tona të preferuara të cilat janë të përpunuara ose të skuqura përmbajnë yndyra pjesërisht të hidrogjenizuara, një lloj yndyre që në temperaturë ambienti është e ngurtë. Kjo lloj yndyre i jep më shumë shije ushqimit, por nga ana tjetër është e dëmshme për shëndetin. Sipas një studimi nga Revista Ndërkombëtare e Kancerit, konsumimi i vajit vegjetal pjesërisht i hidrogjenizuar (njohur ndryshe si yndyrat trans apo të ngopura) lidhet me kancerin e gjirit dhe rektal. Së fundmi ka filluar që të mos përdoret në prodhimin e ushqimeve, megjithatë si gjithmonë “barërat e këqija nuk hiqen kollaj”. Prandaj, kur të lexoni etiketën e një ushqimi, shmangni ato ushqime ku lexohet “hidrogjenizuar” ose “pjesërisht e hidrogjenizuar” në listën e përbërësve, Ky është kodi për yndyrat trans.
Ushqimet e konservuara
Sipas një studimi të kryer nga Revista Kërkimore e Mjedisit, shumë kuti konservash janë prodhuar me bisfenol-A (BPA), një përbërës organik sintetik që studime të ndryshme kanë treguar se dëmton ADN-në. Ky përbërës mund të rrisë rrezikun për zhvillimin e disa llojeve të kancerit dhe diabetit të tipti 2 (edhe pse efektet e plota potenciale nuk dihen akoma, dhe studimet janë kryer tek kafshët dhe jo tek njerëzit). Gjithsesi, nëse doni të blini ushqime të konservuara, sigurohuni që kutia të ketë në etiketë “pa-BPA” dhe kufizoni konsumimin e ushqimeve të konservuara në një racion në ditë maksimumi.
Ushqimet turshi
Nuk ka si turshitë tani në dimër të shoqëruar me fasule ose sanduiç, por duhet t’i konsumoni me moderim. Ekspertët thonë se konsumimi i lartë i këtyre ushqimeve turshi lidhet me kancerin e stomakut. Shumë turshi si lakra ose me kastravec kanë gjithashtu shumë probiotikë të shëndetshëm për zorrën, prandaj mos i hiqni tërësisht nga dieta – vetëm i konsumoni me moderim.
Kur të përgatisni turshi, mos harroni të përdorni edhe erëza si shafran Indi, kanellë, rigon, sherbelë, rozmarinë, trumzë, majdanoz, hudhër ose qepë.
Pijet alkoolike
Çdo gjë më shumë se konsumimi i moderuar i alkoolit, sipas Qendrës për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve, mund të rrisë rrezikun për zhvillimin e disa llojeve të kancerit (si kanceri i mëlçisë, gjirit dhe zorrës). Gratë nuk duhet të konsumojnë më shumë se 1 gotë në ditë, ndërsa burrat jo më shumë se dy gota.
Të fundit
"Rama jepe dorëheqjen!”, mijëra protestues vijojnë marshimin në rrugët e Tiranës
9 Qershor 2026, 22:30
Pas tri orësh para Kryeministrisë, protestuesit nisin marshimin nëpër rrugët e Tiranës
9 Qershor 2026, 20:53
Aktori i njohur nga protesta: Ika nga Shqipëria sepse nuk doja të shisja shpirtin
9 Qershor 2026, 20:32
“Vetëm hëna të ka ngel pa vjedh”, mesazhe të forta ndaj qeverisë me pankartat pikante
9 Qershor 2026, 20:12
Meçollari akuza nga protesta: Në Palasë dhe Dhërmi është tjetërsuar mjedisi
9 Qershor 2026, 19:38
Reuters: Brukseli kritikon Tiranën për Zvërnecin, mjedisi kusht për anëtarësimin në BE
9 Qershor 2026, 19:19
Gjykojeni protestën nga kundërshtarët
9 Qershor 2026, 18:20
Pas katër seancash, Ilir Beqaj përmbyll kërkesat paraprake
9 Qershor 2026, 18:11
OKB mesazh për Iranin, Libanin dhe Gazën: Respektoni armëpushimet
9 Qershor 2026, 17:06
10 ditë që tronditën “sistemin”
9 Qershor 2026, 16:53
Operacion anti-drogë në pesë qytete të Kosovës, 5 të arrestuar
9 Qershor 2026, 16:44
Aksident në Greqi, ndërron jetë 16-vjeçari shqiptar
9 Qershor 2026, 16:25
Komisioni Evropian: Ministri i Mjedisit na tha se punimet janë pezulluar në Zvërnec!
9 Qershor 2026, 16:14
Rama 'përplaset' me gazetaren rumune: U kanë bllokuar trurin!
9 Qershor 2026, 16:13
“Revolucioni i Flamingove” përplas Ramën me Iranin
9 Qershor 2026, 15:56
Ky është Armand Shakaj, i dyshuar si autor i zhdukjes së Eglant Koçit
9 Qershor 2026, 15:30
Senatori demokrat Bernie Sanders: Populli po i thotë JO oligarkisë globale në Shqipëri!
9 Qershor 2026, 15:17
Paqja globale, në rënie për të 12-in vit radhazi, Shqipëria renditet e 36-ta në botë
9 Qershor 2026, 14:47
Prokuroria e Vlorës sekuestron 5 mln euro pasuri
9 Qershor 2026, 14:29
Foto/ Dyshohet se u rrëmbye, kjo është fotoja e fundit 34-vjeçarit para zhdukjes
9 Qershor 2026, 14:20
Kopjac i Vuçiçit dhe në krizë
9 Qershor 2026, 14:11
Zhdukja e Eglant Koçit, arrestohet një person me urdhër të Prokurorisë
9 Qershor 2026, 13:23
Protesta përplas Ramën me mediat botërore, rreziku i krizës së imazhit!
9 Qershor 2026, 13:01
Dhunuan drejtorin e AKU-së në Shkodër, arrestohet njëri prej autorëve
9 Qershor 2026, 12:43
Eksperti i sigurisë ngre alarmin: Grupet kriminale strehohen në zonat e Kamzës!
9 Qershor 2026, 12:36
Vrasja në Paskuqan/ Autori është gjurmuar deri në Bovillë, ka braktisur mjetin
9 Qershor 2026, 12:24
Kush e komandon sot Edi Ramën?!
9 Qershor 2026, 12:14
Rama del 'blof'/ Si po i përqafojnë turistët e huaj protestat në Shqipëri
9 Qershor 2026, 12:00
Si e bindi Rama Perëndimin se fati i Shqipërisë lidhet me emrin e tij
9 Qershor 2026, 11:20
Berisha në konferencën e EPP: Shqipëria ndodhet në sallën e urgjencës
9 Qershor 2026, 10:27
Nga kullat te lumenjtë: kostoja e padukshme e etheve të ndërtimit
9 Qershor 2026, 10:04
Operacioni në Vlorë, zbardhen emrat e 6 të arrestuarve
9 Qershor 2026, 09:44
Këmbimi valutor, me sa shiten dhe blihen monedhat e huaja sot
9 Qershor 2026, 09:26
Transmetoi 'live' protestën, Balla sulmon Reuters: Kanë hall tjetër, jo Shqipërinë
9 Qershor 2026, 09:13
Policia zbarkon në Vlorë, disa të arrestuar, mes tyre një i kërkuar ndërkombëtarisht
9 Qershor 2026, 08:56
Horoskopi, njihuni me parashikimin e yjeve
9 Qershor 2026, 08:40
Shpopullimi alarmant/ Në një vit, Shqipërisë i ikin 33 mijë të rinj
9 Qershor 2026, 08:28
Mot i paqëndrueshëm dhe vranësira, parashikohen reshje shiu në disa zona
9 Qershor 2026, 07:59
Posta e mëngjesit/ Me 2 rreshta: Çfarë pati rëndësi dje në Shqipëri
9 Qershor 2026, 07:45
Kritikoi Ramën, Zegjine Çaushi sulmon influenceren: Të bësh ironi ti shëmtirë...
8 Qershor 2026, 22:37
Nard Ndoka jep lajmin: Sali Berishës i është hequr “non grata”
8 Qershor 2026, 21:59
Rekord firmash në peticionin “Rama Out”, mbi 1 mln e 700 mijë nënshkrime nga shqiptarët
8 Qershor 2026, 20:59
Notarja Eva Buzo i bashkohet protestës: Jeni frymëzues, bota po e dëgjon zërin tuaj!
8 Qershor 2026, 20:48
Kaja Kallas propozon diplomaten portugeze si ambasadore të BE-së në Shqipëri
8 Qershor 2026, 20:28
Shqiptarët kërkojnë dorëheqjen e Ramës, Reuters raporton “live” protestën nga Tirana
8 Qershor 2026, 19:07
35-vjetori i PS-së, Rama pritet me protesta në Shkodër
8 Qershor 2026, 18:07
Tensione mes Iranit dhe Izraelit, BE: Rajoni i bllokuar mes luftës dhe armëpushimeve
8 Qershor 2026, 17:42
Shi dhe rrëshqitje dherash në aksin Moglicë–Gramsh, kufizohet qarkullimi në një krah
8 Qershor 2026, 17:21
Mosha e pensionit akoma më e vështirë se jeta në punë
8 Qershor 2026, 17:03
Zgjedhjet në Kosovë, asambleja parlamentare e KE: Pati ndërhyrje nga Serbia
8 Qershor 2026, 16:54
Euro e nis javën në rënie të mëtejshme, zbret drejt pragut të 95 lekëve
8 Qershor 2026, 16:34
Sondazh/ A mendoni se protestat e fundit kanë dëmtuar imazhin e qeverisë Rama?
8 Qershor 2026, 16:22
Boçi: Mazhoranca po bllokon debatin për ligjin që ndalon propagandën gjinore tek fëmijët
8 Qershor 2026, 16:15
Vrasja në Kamëz, autori qëlloi me 10 plumba, në shënjestër ishte edhe shoku i viktimës
8 Qershor 2026, 16:07
Nga kullat te lumenjtë/ Kostoja e padukshme e etheve të ndërtimit
8 Qershor 2026, 15:56
Miratohet në parim amnistia penale, 380 të dënuar lirohen mënjëherë
8 Qershor 2026, 15:11
Abuzimet me fondet “SASPAC”, Apeli lë në burg Ilir Beqajn
8 Qershor 2026, 14:58
FIFA ndryshon traditën historike, ja si do të prezantohen skuadrat në Botërorin 2026
8 Qershor 2026, 14:46
U vra pas një konflikti në Kamëz, ky është 27-vjeçari që u nda nga jeta
8 Qershor 2026, 14:43
Të shtëna me armë zjarri në Velipojë
8 Qershor 2026, 14:38