Flash News

E-TJERA

Lek i ri apo i vjetër? Banka e Shqipërisë ndërmerr fushatë për çrrënjosjen e dy termave

Lek i ri apo i vjetër? Banka e Shqipërisë ndërmerr
Foto Ilustruese

Ndodh shpesh që termat ‘lek i vjetër’ dhe ‘lek i ri’ të ngatërrohen. Jo të gjithë arrijnë të bëjnë dallimin dhe diferencën mes të dyjave.

Banka e Shqipërisë ka ndërmarrë një fushatë ndërgjegjësimi, pikërisht në kuadër të ‘keqkuptimeve’ që ndodhin me lekun. Me moton “As i vjetër e as i ri, jam thjesht Lek!”, do të punohet për të hequr nga gjuha e përditshme dy termat që i referohen lekut: i ri dhe i vjetër.

“Të gjithë ne jemi të ndërgjegjshëm, se për fat të keq, kjo ndodh rëndom jo vetëm në komunikimin e përditshëm të qytetarëve me njëri-tjetrin, por edhe në marrëdhëniet e tyre ekonomike dhe financiare, duke u kthyer kështu në burim për keqkuptime të qëllimshme ose jo”, u shpreh guvernatori i Bankës së Shqipërisë Gent Sejko.

Megjithëse edhe institucionet financiare dhe administrata publike nuk i ka shpëtuar përdorimit të këtyre termave, Sejko shprehet se emërtimet hasen më shumë në familje, në pikat e tregtisë me pakicë si edhe në transportin publik.

“Rezultatet e mbledhura nga anketa tregojnë se të vendosur përballë një kartëmonedhe 500 Lekë më shumë se gjysma (54%) e të intervistuarve instinktivisht e lexojnë  apo e identifikojnë gabim vlerën e saj, duke i shtuar një 0 për ta kthyer në “lek të vjetër”. Nga ana tjetër, të dhënat dëshmojnë se komunikimi i gabuar i vlerës së lekut ndodh shumë më rrallë në institucione financiare (banka, jo-banka etj.) me vetëm 28.1%, apo në zyra të administratës publike (39.4%), megjithëse mund të pritej që këto shifra të ishin edhe më të ulëta”, tha guvernatori.

Sejko nuk përjashtoi as mediet. Bazuar në një anketë të Bankës së Shqipërisë, 20% e qytetarëve thonë se mediat shpesh i komunikojnë çmimet me lekë të vjetër.

“Kjo përqindje, megjithëse e ulët, nxjerr në dritë nevojën për më shumë përfshirje të mediave në përpjekjen për ta zhdukur plotësisht këtë fenomen, veçanërisht duke pasur parasysh detyrimin e saj për përcjelljen e informacionit të vërtetë dhe të saktë tek publiku, si dhe rolin edukativ të saj”, pohoi Sejko.

I bindur që kjo fushatë ndërgjegjësimi do të kërkojë shumë kohë për të dhënë rezultat, Sejko kërkoi që të gjitha institucionet dhe media të bashkëpunojë për çrrënjosjen e termave “i ri” apo “i vjetër”.

 

Të fundit