
Flash News
Cannabis plantations in Spain, 13 Albanians arrested
"Protect our health!"/ Citizens protest against the animal waste factory in Lezha
Renowned sports journalist Saimir Demi passes away prematurely
A 44-year-old woman was arrested in Tirana after she hit a 3-year-old child with a car and then fled.
Tritol hits young man's car in Kruja, only material damage
The economy of digital romance, nearly 100 thousand Albanians are Tinder users
The digital romance economy is an increasingly important concept in the modern world, including online spaces and dating apps. This new economy has evolved rapidly, transforming into a billion-dollar industry that affects many aspects of individuals’ social and economic lives. How is modern-day matchmaking working in Albania? On Tinder alone, Albanian users number around 97 thousand…
If you think that new acquaintances are still made through tribal matchmaking or by women meeting for coffee at each other's homes, you are totally out of fashion! Today, young Albanians are taking matters into their own hands, doing "modern matchmaking" on Tinder and social networks.
But, this form of matchmaking is expensive!
Technology has fundamentally changed the way people connect with each other, and this impact is most evident in people meeting for romantic purposes. Before the advent of the internet and dating apps, people faced limited opportunities to meet.
Traditional social environments such as work, school, mutual friends, or even public spaces such as cafes and bars, were the main ways to create new relationships.
With the development of online platforms, such as dating apps and sites (e.g. Tinder, Bumble, OkCupid, etc.), individuals now have access to a broader and more diversified base of opportunities.
This phenomenon has significantly expanded the circle of acquaintances and transformed the way people express romantic interest. Dating apps have enabled individuals to connect across geographic, cultural, and social boundaries, offering a new freedom in how relationships are formed.
The business model in the digital romance economy is a combination of data usage, advanced technology, and targeted marketing strategies. These platforms have created a vast ecosystem that generates revenue from premium subscriptions, advertising, data usage, or additional services.
As technology continues to advance, this model is expected to evolve further, creating even more opportunities for financial growth and innovation in the world of digital romance.
Based on global trends and technology use in Albania, some of the most popular apps that Albanians use for dating and meetings are:
The digital romance economy is built around a business model that capitalizes on people's basic need to make new connections and find romantic partners.
Këto platforma zakonisht përdorin një model biznesi “freemium”, ku bazat e aplikacionit janë falas për përdorim, por përdoruesit mund të zgjedhin të paguajnë për funksione shtesë si më shumë pamje të profileve, mundësia për të biseduar me më shumë njerëz, ose shërbime për t’i bërë profilet e tyre më të dukshme.
Platforma të tilla si Tinder dhe Bumble kanë përmirësuar përvojën e përdoruesve duke ofruar shërbime premium që ndihmojnë përdoruesit të dallohen nga të tjerët, si mundësia për t’u kthyer pas në një profil që mund të jetë lënë pa vëmendje apo për të parë kush ka treguar interes për ta.
Ky model ka rezultuar i suksesshëm financiarisht, duke krijuar një industri që arrin miliarda dollarë në të ardhura çdo vit.
Sipas të dhënave të hulumtuara, ka disa forma shërbimesh Premium me pagesë, edhe për përdoruesit shqiptarë dhe këto janë: Tinder Plus, i cili kushton 24.99 dollarë për një muaj ose 16.66 dollarë në muaj për një abonim gjashtëmujor.
Tinder Gold kushton 39.99 dollarë për një muaj, ose 23.33 dollarë në muaj për një abonim gjashtëmujor.
Së fundmi, Tinder Platinum kushton 49.99 dollarë për një muaj ose 29.99 dollarë në muaj për një abonim gjashtëmujor. Gjithashtu, ekziston një nivel premium, Tinder Select, që kushton 499 dollarë në muaj dhe është i disponueshëm vetëm me ftesë.
Ndërsa çmimet Premium të aplikacionit shqiptar Dua.com fillojnë nga 19 dollarë për paketën njëmujore, por ndryshojnë në varësi të kohëzgjatjes së paketës dhe moshës së përdoruesit.
Aplikacionet e takimeve mbështeten gjithashtu në algoritme që ndihmojnë përdoruesit të gjejnë përputhjet e mundshme, duke analizuar të dhëna të tilla si preferencat, vendndodhjen dhe sjelljet online.
Të dhënat e fundit të Start.io tregojnë një profil të qartë të përdoruesve të Tinder në Shqipëri, ku specifikohet se numri total i tyre ka arritur 96 739.
Aplikacioni mbetet kryesisht një platformë për të rinjtë dhe dominohet nga përdorues meshkuj. Pjesa më e madhe e përdoruesve të Tinder i përkasin grupmoshës 25-34 vjeç, duke përbërë 43.4% të totalit. Pas tyre vijnë të rinjtë nga 18-24 vjeç, që zënë 35.3%.
Grupmoshat më të mëdha janë më pak aktive: 35-44 vjeç përfaqësojnë vetëm 12.6%, ndërsa ata mbi 45 vjeç dhe më shumë kanë një përqindje minimale (5.2% për 45-54 vjeç dhe 3.5% për ata mbi 55 vjeç).
Përdoruesit meshkuj dominojnë platformën, duke përbërë 84.1% të përdoruesve totalë, ndërsa femrat përfaqësojnë vetëm 15.9%. Kjo ndarje e theksuar gjinore tregon një pabarazi të madhe në interesin ose përfshirjen e femrave në aplikacionet e takimeve online.
Për operatorët dhe zhvilluesit e aplikacioneve, këto statistika ngrenë pyetje për mënyrën se si mund të balancohet përdorimi i platformës mes gjinive dhe si të tërhiqen grupmosha më të mëdha.
Sipas të dhënave të ofruara nga drejtuesit e aplikacionit shqiptar dua.com, përdoruesit shqiptarë të territorit të Shqipërisë kanë arritur 252,909 profile, të cilat janë aktive.
Të dhënat mbi përdorimin e aplikacioneve të takimeve, si ndarja sipas moshës dhe gjinisë, japin disa sinjale të rëndësishme si në aspektin ekonomik, ashtu edhe në atë shoqëror. Të dhënat tregojnë se po krijohet një treg i ri dhe në rritje për teknologjinë.
Popullariteti i aplikacioneve të takimeve tregon rritjen e interesit të shqiptarëve për shërbime dixhitale dhe abonime online, duke krijuar një treg të ri për zhvilluesit e aplikacioneve dhe platformat dixhitale.
Nga ana tjetër, shihet më tej, mundësia për bizneset lokale. Platforma si Tinder ose Dua.com krijojnë mundësi për zhvillimin e shërbimeve mbështetëse, si agjenci marketingu, këshillim marrëdhëniesh, apo shërbime premium të lokalizuara.
Përdorimi i abonimeve premium nga ana tjetër, tregon gatishmërinë e shqiptarëve për të shpenzuar për shërbime që përmirësojnë përvojat personale. Ky është një tregues i fuqizimit të ekonomisë dixhitale në vend dhe mund të ketë pasoja si: rritja e të ardhurave nga abonimet dixhitale, duke i bërë aplikacionet më të qëndrueshme financiarisht; gjithashtu ka ndikim në zakonet e shpenzimeve: përdoruesit do të mësohen të paguajnë për shërbime dhe përvoja dixhitale, duke zgjeruar ekonominë e konsumit online.
Rritja e njohjeve online dhe takimeve dixhitale mund të sjellë ndikim ekonomik edhe jashtë aplikacioneve. Për shembull, industritë e turizmit dhe mikpritjes do të përfitojnë nga takimet që shpesh ndodhin në kafene, restorante apo vende turistike. Kjo mund të nxisë më tej konsumin në këta sektorë.
Nga ana tjetër, do të nxitet edhe sektori i shitjeve me pakicë. Çiftet e reja që krijohen nga njohjet dixhitale mund të nxisin blerjet e dhuratave, shërbime për festa apo udhëtime romantike. Ekspertë të ndryshëm botërore sugjerojnë se, ekonomia e romancës dixhitale mund të krijojë mundësi për këshilltarë dhe mentorë në marrëdhënie, duke krijuar profesione të reja.
Ndikimi i këtyre aplikacioneve të takimeve shkon përtej thjesht mundësimit të njohjeve të reja; ato kanë ndryshuar mënyrën se si njerëzit i përjetojnë marrëdhëniet dhe dashurinë në përgjithësi.
Në disa raste, këto platforma kanë ndihmuar në thyerjen e barrierave sociale dhe kulturore, duke i lejuar njerëzit të lidhin marrëdhënie me individë që mund të mos i kishin takuar në rrethana tradicionale.
Nga ana tjetër, ekzistojnë edhe shqetësime mbi mënyrën se si aplikacionet e takimeve ndikojnë në marrëdhëniet njerëzore. Kritikat e shumta argumentojnë se shumë prej këtyre platformave promovojnë një qasje sipërfaqësore ndaj marrëdhënieve, duke theksuar vlerësimet fizike dhe pamjen e jashtme mbi cilësitë e brendshme të individëve.
Kultura e “swipe” (rrëshqitjes për të kaluar te personi tjetër) shpesh perceptohet si një mënyrë për të zvogëluar marrëdhëniet në një lloj shpejtësie, duke e larguar fokusin nga ndërtimi i lidhjeve të thella dhe afatgjata.
“Ndërsa aplikacionet e takimeve kanë mundësuar njohje dhe lidhje më të shpejta, ato gjithashtu krijojnë mundësi për gjëra sipërfaqësore dhe nxisin ndjenja të pavlera për lidhjet e vërteta. Kultura e ‘swipe’, që bazohet në një vendim të shpejtë përmes vlerësimit të pamjes fizike, shpesh pengon njohjen e thellë të individëve dhe krijimin e marrëdhënieve të qëndrueshme.
Nga pikëpamja psikologjike, kjo mund të krijojë një ndjenjë pasigurie dhe të rrisë pritshmëritë e pasakta për marrëdhëniet, duke i bërë individët të ndihen të pasigurt për identitetin e tyre dhe vlerën që kanë përtej dukjes fizike.
Për më tepër, kjo lloj shpejtësie dhe shtypje mund të kontribuojë në ndjesi të ndarjes apo izolimit, duke e bërë më të vështirë zhvillimin e lidhjeve autentike që mbështeten te besimi dhe komunikimi i thellë”, – thotë psikologe Valentina Telhaj.
Pavarësisht lehtësive që ofrojnë aplikacionet dhe platformat online për takime, ekzistojnë edhe sfida dhe rreziqe të konsiderueshme. Siguria dhe privatësia janë dy nga shqetësimet kryesore për përdoruesit e këtyre platformave.
Shpeshherë, individët mund të ekspozohen ndaj mashtrimeve, abuzimit, ose madje rreziqeve fizike nëse nuk janë të kujdesshëm në ndërveprimet e tyre online. Për shembull, mashtrimet online (catfishing) ku dikush shtiret si dikush tjetër janë një problem i zakonshëm në këto platforma.
“Një nga rreziqet kryesore që lidhen me aplikacionet e takimeve është menaxhimi i të dhënave personale dhe mbrojtja e privatësisë. Ndërsa këto platforma ofrojnë mundësi për lidhje të shpejta dhe efikase, ato shpesh nuk mund të sigurojnë nivelet e kërkuara të sigurisë për të mbrojtur përdoruesit nga sulme kibernetike, vjedhje identiteti dhe mashtrime.
Një tjetër shqetësim është që shumë aplikacione nuk përdorin mekanizma të mjaftueshëm për verifikimin e përdoruesve, çka mund të lejojë individë të keqinterpretuar ose të manipuluar që krijojnë profile të rreme.
Për të adresuar këto rreziqe, është e rëndësishme që platformat të investojnë më shumë në algoritme të avancuara për mbrojtjen e të dhënave, si dhe të ofrojnë mundësi për verifikimin e përdoruesve në mënyrë që të minimizohen rastet e mashtrimeve dhe të rritet siguria online”, – thotë Said Duleviç, ekspert IT.
Gjithashtu, aplikacionet e takimeve kanë ndikuar në shfaqjen e disa fenomeneve të reja psikologjike, siç është “overload-i i zgjedhjeve”, ku individët ndihen të mbingarkuar nga numri i madh i mundësive që ofrojnë këto platforma, duke bërë që shumë njerëz të kenë vështirësi për të bërë zgjedhje të qëndrueshme në marrëdhënie.
Fenomeni shpesh çon në një qasje më të përkohshme dhe të pavendosur ndaj marrëdhënieve, duke penguar formimin e lidhjeve të forta dhe të qëndrueshme.
E ardhmja e romancës dixhitale
Me teknologjinë që vazhdon të përparojë, ekonomia e romancës dixhitale pritet të rritet dhe të diversifikohet edhe më tej. Teknologjitë e reja si Inteligjenca Artificiale dhe Realiteti i Shtuar (AR) kanë potencial për të ndryshuar mënyrën se si njerëzit lidhen dhe përjetojnë marrëdhëniet.
Për shembull, Realiteti i Shtuar mund të krijojë mundësi për takime virtuale më të gjalla dhe më të thella, duke bërë të mundur që njerëzit të krijojnë lidhje të reja nëpërmjet avatarëve ose mjediseve virtuale.
Evolucioni i mëtejshëm i algoritmeve të takimeve mund të përmirësojë përputhshmërinë midis individëve, duke bërë që aplikacionet të bëhen më të sakta në ndihmën që ofrojnë për gjetjen e partnerëve të përshtatshëm.
Kjo mund të zvogëlojë disa nga sfidat aktuale që lidhen me mbingarkimin e zgjedhjeve dhe mungesën e vendimeve të qëndrueshme në marrëdhënie.
Ndërsa teknologjia evoluon, po ashtu do të zhvillohet edhe ekonomia e aplikacioneve të takimeve. Ne mund të presim mblesëri më të sofistikuar të AI, integrim me platforma të tjera të mediave sociale dhe madje edhe data të realitetit virtual.
“Pyetja mbetet: a do të na ndihmojnë vërtet këto përparime të gjejmë dashurinë, apo thjesht të krijojmë një terren lojërash më fitimprurëse për algoritmet dhe investitorët? Dashuria mund të jetë një mister, por ekonomia e aplikacioneve të takimeve është jashtëzakonisht komplekse.
Ndërsa lundrojmë në këtë peizazh dixhital, është e rëndësishme të jemi të vetëdijshëm për algoritmet dhe stimujt në lojë dhe të kujtojmë se lidhja e vërtetë shpesh shkon përtej kufijve të një ekrani të rrëshqitshëm”- thotë z. Duleviç.
“Në epokën e romancës dixhitale, aplikacionet e takimeve janë bërë mblesëri për miliona njerëz. Tregu global i aplikacioneve për takime në internet arriti në 4.94 miliardë dollarë në vitin 2023 dhe pritet vetëm të rritet.”
Një burim tjetër i rëndësishëm të ardhurash për këto platforma është reklamimi i drejtuar. Me miliarda përdorues aktivë në mbarë botën, aplikacionet e takimeve kanë një bazë të gjerë dhe të vlefshme përdoruesish për reklamuesit.
Platforma si Tinder dhe Bumble përdorin të dhënat e përdoruesve për të ofruar reklama të personalizuara, të cilat lidhen me interesat dhe sjelljet e përdoruesve.
Reklamat në këto platforma janë shpesh në formën e kartelave të sponsorizuara që shfaqen mes profileve të përdoruesve ose mesazhe të sponsorizuara që shfaqen në kutitë e bisedave.
Për shkak se këto aplikacione mbledhin të dhëna të detajuara mbi sjelljen, vendndodhjen, moshën dhe preferencat e përdoruesve, ato janë jashtëzakonisht tërheqëse për reklamuesit që kërkojnë të synojnë një grup të caktuar demografik. Reklamimi i drejtuar në këto platforma mund të përfshijë gjithçka, nga produktet dhe shërbimet që lidhen me stilin e jetesës, deri te përvojat apo eventet që synojnë audiencën e këtyre aplikacioneve.
Disa platforma të takimeve kanë zgjeruar shërbimet e tyre, duke organizuar evente fizike ose evente virtuale për përdoruesit e tyre.
Për shembull, Bumble dhe platforma të tjera kanë filluar të organizojnë ngjarje ku përdoruesit mund të takohen personalisht, duke ofruar një mundësi për të kaluar nga lidhjet virtuale në ato reale.
Këto evente janë shpesh me pagesë ose sponsorizohen nga kompani të ndryshme, duke shtuar një tjetër burim të ardhurash për platformën.
Po ashtu, disa aplikacione kanë filluar të ofrojnë shërbime konsulence për marrëdhëniet, ku përdoruesit mund të paguajnë për këshilla nga ekspertë të marrëdhënieve ose psikologë. Këto shërbime të personalizuara synojnë të përforcojnë besimin e përdoruesve në gjetjen e partnerit të duhur dhe në ndërtimin e marrëdhënieve të shëndetshme.
Labirinti i modelit të fitimit të parave:
Shumica e aplikacioneve të takimeve përdorin një model freemium, duke ofruar veçori bazë si krijimi i profilit dhe shikimi i profileve që përputhen.
Leverdia qëndron në abonimet premium. Match Group, pronar i Tinder dhe Hinge, pa 3.1 miliardë dollarë të ardhura në vitin 2023, me abonimet që përbënin 62%. Tinder mund të jetë mbreti në fuqi i të ardhurave, por Badoo merr kurorën për shkarkime, me mbi 400 milionë përdorues të regjistruar në mbarë botën.
Aplikacionet e takimeve përdorin algoritme të fuqishme që kurojnë matching tuaja të mundshme, shpesh duke përdorur faktorë si demografia, interesat dhe – po, e keni marrë me mend – tërheqjen.
Kjo mblesëri e drejtuar nga të dhënat, ndonëse e përshtatshme, ngre shqetësime për vazhdimësinë e paragjykimeve dhe krijimin e dhomave të jehonës të profileve të ngjashme.
Ekonomia e aplikacioneve për takime mund të jetë një thikë me dy tehe. Ndërsa veçoritë premium ofrojnë avantazhe, ato gjithashtu mund të përkeqësojnë pabarazitë ekzistuese.
Meshkujt, mesatarisht, priren të paguajnë më shumë për abonimet premium dhe disa studime sugjerojnë se algoritmet favorizojnë përdoruesit tërheqës, të rinj, që mund të “dëmtojnë” të tjerët.
Një studim nga Qendra Kërkimore Pew zbuloi se 72% e miqve në internet ndiejnë presion për të përmirësuar në veçoritë premium, duke ngritur shqetësime për aksesin e pabarabartë dhe presionin financiar.
Në Shqipëri ka 343 mijë beqarë nga mosha 25-59 vjeç
Tranzicioni demografik dhe ndryshimi i stilit të jetesës e ka transformuar familjen shqiptare si në strukturë, edhe në model jete.
Gjithnjë e më shumë njerëz në moshë produktive 25-59 vjeç janë me status beqar, por më së shumti dominojnë meshkujt, sipas të dhënave nga Cens 2023.
Nga grupmosha 25-59 vjeç, në të gjithë vendin numërohen 213,232 meshkuj beqarë.
Ata përbëjnë 40% të meshkujve në këtë grupmoshë.
Numri i femrave beqare në grupmoshën në shqyrtim është më i ulët, në mbi 129 mijë. Femrat beqare zënë 23% të grupmoshës 25-59 të popullsisë së gjinisë femërore.
Siç tregon grafiku i mëposhtëm, numri më i madh i meshkujve beqarë është në grupmoshën 25-29 vjeç, me rreth 67 mijë të tillë, që përbëjnë 31% të beqarëve gjithsej.
Në grupmoshën 30-34 vjeç ka mbi 59 mijë meshkuj beqarë ose 27% e totalit të beqarëve meshkuj.
In the 35-39 age group, there are 41,000 single men and in the 40-44 age group, there are 22.6 thousand single men. The number of single men decreases with age. In the 50-54 age group, there are over 6,800 single men.
There are fewer single women than men in the female population. The largest number of single women is in the 25-29 age group, where there are about 59 thousand unmarried women. In the 30-34 age group across the country, there are 26.6 thousand single women, and also about 26 thousand of them are between the ages of 35-39. There are 1,166 single women between the ages of 50-54.
As can be seen from the data, there are large differences in numbers between women and men in the same age group.
For example, from the age of 30-34 there are 45% more single men than single women. From the age of 35-39 there are 62% more single men than women with this status.
In the 40-44 age group, there are 61% more single men than women.
The demographic transition that has taken place over the past three decades has created high levels of internal migration and a decline in birth rates. This has led to shifts in residence and different approaches to life between women and men.
More and more men are turning to immigration and not choosing education and trades, while women prefer to get an education.
The growing imbalance in education prevents many men from finding a life partner, and this also affects single women who increasingly aim to advance in their careers, putting family creation at the forefront./ MONITOR
Latest news



Press freedom in Serbia is facing a dangerous turn
2025-03-23 21:09:15
The tragedy in Kochan/ Analysis: Lessons from the neighbors' fire
2025-03-23 20:43:03
What is the connection between thyroid and cholesterol
2025-03-23 20:26:33
Israel: We have repelled an attack by Houthi rebels
2025-03-23 20:02:07

Cannabis plantations in Spain, 13 Albanians arrested
2025-03-23 19:37:19

Rama's propaganda in Vlora fails, low numbers show public indifference
2025-03-23 18:49:40

BIRN: Doshi "kidnaps" Rama's election commissioner
2025-03-23 18:10:42





May 11 elections, Berisha's meeting with Albanians begins in Naples
2025-03-23 16:21:22

When a child grows up in silence
2025-03-23 15:54:57
Istanbul Mayor Ekrem Imamoglu dismissed from office after arrest for corruption
2025-03-23 15:45:50
Analysis: How the dialogue between Kosovo and Serbia has stalled
2025-03-23 15:30:06
Enkel Demi's touching reaction to the loss of his brother: Saimir went to God
2025-03-23 15:12:05
Istanbul mayor's imprisonment/DW: Attempt to eliminate a political opponent
2025-03-23 14:57:59
War with Russia, Ukraine and the US meet in Saudi Arabia
2025-03-23 14:41:42

Renowned sports journalist Saimir Demi passes away prematurely
2025-03-23 13:47:39

Albania's controversial TikTok ban is still not fully working
2025-03-23 13:06:24
Diagnosed with double pneumonia, Pope Francis leaves Rome hospital after 5 weeks
2025-03-23 12:42:56
Former NATO spokesman: US troops in KFOR keep Kosovo on the White House radar
2025-03-23 12:13:31
Berisha meets the Albanian diaspora in Naples today
2025-03-23 11:56:08
Trump envoy rejects Starmer's Ukraine plan
2025-03-23 11:36:21

Doshi "kidnaps" Rama's election commissioner
2025-03-23 10:48:06

Tritol hits young man's car in Kruja, only material damage
2025-03-23 10:07:04

VOA sues USAGM supervisor, seeks reinstatement after Trump order
2025-03-23 09:31:45
Car goes off the road on the Berat-Dimal axis, a 33-year-old man loses his life
2025-03-23 09:06:59
Ferry trip on the Vlora-Brindisi line is canceled, bad weather limits sailings
2025-03-23 08:47:10
What do the stars predict for you today?
2025-03-23 08:33:59
Rain returns, temperatures drop, weather forecast for today
2025-03-23 08:17:02
Morning Post/ In 2 lines: What mattered yesterday in Albania
2025-03-23 07:59:35
Istanbul mayor denies terrorism charges
2025-03-22 21:52:17
Do social networks affect our health?
2025-03-22 21:20:36

Returning to importers, manufacturers anticipate job cuts
2025-03-22 20:33:50

Pope Francis leaves hospital, returns to Vatican on Sunday
2025-03-22 19:52:27
"I'm sorry", Arlind Ajeti apologizes for the mistake on Harry Kane's goal
2025-03-22 19:38:17

The 3 best foods that keep you full in the morning
2025-03-22 19:02:37

Berisha: Rama writes Veliaj's Facebook statuses
2025-03-22 18:23:45
Berisha: I will initiate the request for the removal of the non-wife
2025-03-22 18:01:49
"Ulqin is not for sale", protest against the tender for beaches
2025-03-22 17:46:53

Tirana-Priska bus catches fire
2025-03-22 17:09:22


Action against gambling, one arrested in Elbasan, 2 police officers prosecuted
2025-03-22 16:17:24
Tirana/ 26-year-old woman prosecuted for raping a child in kindergarten
2025-03-22 16:01:30
Albania – Andorra, UEFA trusts justice to the Austrian referee
2025-03-22 15:44:53
Hashim Thaçi departs for The Hague, greeted with chants of "KLA, KLA"
2025-03-22 15:21:24

Why should you have a small wedding?
2025-03-22 14:54:35








Rama to meet with Albanians in Athens on March 30
2025-03-22 12:23:49
89 shades of happiness
2025-03-22 12:04:25
Berisha: We want Albania to be the dream country of Albanian youth today
2025-03-22 11:51:59
Operation in Korça, police provide details: 10 arrested, 3 of them bar owners
2025-03-22 11:38:19


What are the chances of small parties for mandates in the May 11 elections?
2025-03-22 10:38:48
Former England defender on Broge: We could see a good player develop
2025-03-22 10:21:24

Rama to immigrants in Britain: Come to Albania, because here is good coffee!
2025-03-22 09:58:30
Facebook starts the "battle" with TikTok: How you can make money from 'Stories'
2025-03-22 09:41:19

Foreign exchange/ How much foreign currencies are bought and sold today
2025-03-22 09:19:12
Today is Nowruz Day, the holiday that symbolizes rebirth.
2025-03-22 08:59:15
Horoscope, discover the star forecast for your sign
2025-03-22 08:38:17
Weather forecast for today
2025-03-22 08:20:33
Morning Post/ In 2 lines: What mattered yesterday in Albania
2025-03-22 08:01:11

World Cup 2026/ Albania starts qualifiers with a loss, defeated 2-0 in England
2025-03-21 22:44:37



Police action against gambling in Korça, dozens escorted
2025-03-21 21:32:01
The first goal is scored at "Wembley", England takes the lead against Albania
2025-03-21 21:12:09