Flash News

KRYESORE

Një kompozitor po krijon tingujt për të shmangur aksidentetet për BMW i4 elektrike

Një kompozitor po krijon tingujt për të shmangur aksidentetet

Hans Zimmer është njeriu që qëndron pas muzikës. Duke shkruar kolona zanore për hite si “The Lion King” dhe “Interstellar”, kompozitori gjerman tani është duke punuar në një seri mini-soundtracks për të promovimin e BMW i4 e gjitha-elektrike në 2021. Makina elektrike parashikohet të jetë rivalja e parë e mirëfilltë për Modelin Tesla 3. Tingullat e zërit nuk do të jenë ekskluzive vetëm për këtë model, por ata do të vendosin tonin (mjaft fjalë për fjalë) për tingullin e të gjitha BMË-ve elektrike në të ardhmen.

Si duken automjetet elektrike (EV)? Me shpejtësi të ulët, EV dhe hibridet mund të ‘heshtin’. Kjo ka bërë që ekspertët të besojnë se, në krahasim me homologët e tyre që zhurmojnë nëpërmjet motorrit, ato janë 37% dhe 57% më të predispozuar të shkaktojnë aksidente me shpejtësi të ulët që përfshijnë këmbësorë dhe çiklistë, thotë një studim i vitit 2011 nga Siguria dhe Administrimi i Trafikut në autostradën Kombëtare të SHBA.

Si rezultat, modelet e reja aktualisht, dhe deri në korrik 2021 të gjitha makinat e reja elektrike, duhet të pajisen me Sistemet e Aleancimit të Automjeteve Acoustic (AVAS) në BE. Këto sisteme lëshojnë një zhurmë të vazhdueshme kur lëvizin 20 kilometra në orë ose më ngadalë duke ndihmuar në paralajmërimin e këmbësorëve.

Epo, siguria është qëllimi kryesor, "por ka ende vend për të injektuar personalitetin e markës dhe për ta dalluar atë nga të tjerët në hapësirën konkurruese," thotë projektuesi i tingullit Connor Moore, i cili ka punuar në markën audio për makinat Tesla dhe Google / Waymo . Ndërsa qasjet e hershme ndaj tingujve AVAS zgjodhën ose të imitojnë Motorët e Djegies së Brendshme (ICE) ose një zhurmë të thjeshtë motorike elektrike, ne tani kemi filluar të shohim qasje më krijuese. "Ne kemi një mundësi për të marrë një ton ICE atonal dhe të krijoj diçka për të krijuar një emocion shumë specifik - i cili është i fuqishëm," thotë Connor.

Kur bëhet fjalë për një sistem AVAS që imiton motorin, ka të mirat dhe të këqijat e tij. Kota Kobayashi, udhëheqëse e projektimit në prodhuesin EV Arrival, i thotë Euroneës Living, "njerëzit tashmë e njohin tingullin, kështu që nuk ka nevojë të edukohet kuptimi i tingullit. Por nëse do të komunikonim nivele të ndryshme rreziku për këmbësorët, mund të jetë e vështirë ta bësh këtë vetëm me tingujt e motorit".

Të fundit