Flash News

POLITIKOFF

A është e pashëndetshme të shohësh shumë televizor?

A është e pashëndetshme të shohësh shumë

Shikimi i më pak se një orë televizor çdo ditë ul ndjeshëm rrezikun për atak të zemrës dhe goditje në tru, sipas një studimi të ri. Shkencëtarët zbuluan se shikimi i dy ose më shumë orëve çdo ditë mund të jetë një faktor kyç në zhvillimin e sëmundjeve të zemrës dhe enëve të gjakut.

Kërkuesit analizuan të dhëna nga më shumë se 340,000 të rritur britanikë, me një moshë mesatare prej 56 vjetësh. Ata zbuluan se individët me një rrezik gjenetik më të lartë për diabetin e tipit 2 (T2D) kishin më shumë mundësi të zhvillonin sëmundje të zemrës, goditje në tru ose sëmundje të tjera të arteriosklerozës (ASCVD). Megjithatë, kufizimi i kohës për të parë televizor në më pak se një orë në ditë dukej se e kundërshtonte këtë rrezik.

Studimi tregoi se edhe ata me një rrezik të lartë gjenetik për T2D kishin një mundësi më të ulët për të zhvilluar ASCVD nëse shikonin më pak se një orë televizion çdo ditë, krahasuar me ata me rrezik më të ulët gjenetik që shikonin dy ose më shumë orë.

ASCVD, e shkaktuar nga grumbullimi i pllakave në arterie, përfshin kushte si sëmundja e zemrës, goditja në tru dhe sëmundjet e arterieve periferike. Ky studim, i botuar në Journal of the American Heart Association, është një nga të parët që shqyrton lidhjet midis rrezikut gjenetik të diabetit dhe zakoneve të shikimit të televizorit.

Profesori Youngwon Kim nga Universiteti i Hong Kongut shpjegoi se si T2D dhe një mënyrë jetese sedentar, veçanërisht ulja e gjatë, janë faktorë të rëndësishëm rreziku për ASCVD. Shikimi i televizorit, i cili përbën një pjesë të madhe të pasivitetit ditor, është vazhdimisht i lidhur me rrezik të rritur për T2D dhe arteriosklerozë.

Gjatë ndjekjes 14-vjeçare, 21,265 nga 346,916 pjesëmarrës zhvilluan ASCVD. Kërkuesit përdorën një "shkallë rreziku poligjenik", bazuar në 138 variacione gjenetike, për të parashikuar mundësinë e pjesëmarrësve për të zhvilluar T2D.

Rreth 21% e pjesëmarrësve shikonin televizor për një orë ose më pak çdo ditë, ndërsa më shumë se 79% shikonin dy ose më shumë orë. Rezultatet treguan se shikimi i dy ose më shumë orëve çdo ditë rritte rrezikun për sëmundjet e zemrës me 12%, pavarësisht nga predispozita gjenetike për T2D.

Dr. Mengyao Wang, gjithashtu nga Universiteti i Hong Kongut, vuri në dukje se njerëzit me një rrezik të lartë gjenetik për T2D mund të ulin mundësitë për ASCVD duke e zvogëluar kohën e shikimit të televizorit në një orë ose më pak. Ajo theksoi rëndësinë e ndryshimeve në mënyrën e jetesës për parandalimin e sëmundjeve të zemrës të lidhura me gjenetikën e T2D.

Shoqata Amerikane e Zemrës (AHA) mirëpriti gjetjet. Profesori Damon Swift nga Universiteti i Virxhinias theksoi se reduktimi i kohës së shikimit të televizorit përfiton si individët me rrezik të lartë, ashtu dhe ata me rrezik të ulët, duke forcuar ndikimin e zgjedhjeve të jetesës në shëndet. Ai theksoi se ndërhyrjet që synojnë uljen e qëndrimit të gjatë mund të përmirësojnë shëndetin e përgjithshëm, veçanërisht për ata me një rrezik të lartë gjenetik për diabet. / Talker News

Të fundit