Flash News

POLITIKOFF

Një mollë në ditë mban larg mjekun - Fakt apo trillim?

Një mollë në ditë mban larg mjekun - Fakt apo trillim?

Me siguri e dini shprehjen e njohur "Një mollë në ditë e mban larg mjekun".

Ndërsa fraza u krijua për herë të parë në vitin 1913, ajo u bazua në një fjalë të urtë nga Pembrokeshire.

Në fakt, revista 'Notes and Queries' ishte e para që publikoi citatin origjinal: "Hani një mollë kur shkoni në krevat, dhe do ta mbani mjekun të mos fitojë bukën e tij".

Megjithëse hulumtimet tregojnë se ngrënia e më shumë mollëve mund të mos shoqërohet me më pak vizita te mjeku, shtimi i mollëve në dietën tuaj mund të ndihmojë në përmirësimin e disa aspekteve të shëndetit tuaj.

Ky artikull hedh një vështrim më të detajuar nëse ngrënia e një molle në ditë mund të ndihmojë vërtet për ta mbajtur larg mjekun.

Përfitimet shëndetësore

Mollët janë shoqëruar me një numër përfitimesh që mund të ndihmojnë në promovimin e shëndetit afatgjatë.

Shumë lëndë ushqyese

Mollët janë të mbushura me lëndë ushqyese të rëndësishme, duke përfshirë fibra, vitamina, minerale dhe antioksidantë.

Një mollë e mesme siguron ushqyesit e mëposhtëm:

Kaloritë: 95

Karbohidratet: 25 gram

Fibër: 4,5 gram

Vitamina C: 9% e vlerës ditore (DV)

Bakri: 5% e DV

Kaliumi: 4% e DV

Vitamina K: 3% e DV

Në veçanti, vitamina C vepron si një antioksidant për të neutralizuar përbërjet e dëmshme të njohura si radikale të lira dhe mbron nga sëmundjet.

Mollët janë gjithashtu të mbushura me fibra të tretshme, të cilat mund të ndihmojnë në uljen e presionit të gjakut dhe niveleve të kolesterolit, të dyja këto janë faktorë rreziku për sëmundjen e zemrës.

Përmban përbërje që luftojnë kancerin

Mollët përmbajnë disa përbërje që mund të ndihmojnë në parandalimin e formimit të kancerit, duke përfshirë antioksidantë dhe flavonoide.

Sipas një rishikimi të 41 studimeve, konsumimi i një sasie më të lartë të mollëve u shoqërua me një rrezik të zvogëluar të zhvillimit të kancerit të mushkërive.

Një studim tjetër vëzhgoi gjetje të ngjashme, duke raportuar se ngrënia e më shumë mollëve ishte e lidhur me një rrezik më të ulët të kancerit kolorektal.

Studime të tjera sugjerojnë që një dietë e pasur me fruta dhe perime mund të mbrojë kundër kancerit të stomakut, zorrës së trashë, mushkërive, zgavrës me gojë dhe ezofagut.

Përfitime të tjera shëndetësore

Mollët gjithashtu janë lidhur me disa përfitime të tjera shëndetësore që mund të ndihmojnë në mbajtjen larg të mjekut:

Humbja e peshës. Për shkak të përmbajtjes së tyre në fibra, mollët janë nxisin ndjenjën e ngopjes, ulin marrjen e kalorive dhe rrisin humbjen e peshës.

Përmirëson shëndetin e kockave. Studimet e njerëzve, kafshëve dhe provëzave kanë zbuluar se ngrënia e një sasie më të lartë të frutave mund të shoqërohet me rritjen e dendësisë minerale të kockave dhe një rrezik më të ulët të osteoporozës.

Promovon funksionin e trurit. Studimet mbi kafshët sugjerojnë që ngrënia e mollëve mund të ndihmojë në zvogëlimin e stresit oksidativ, parandalimin e rënies mendore dhe shenjat e ngadalta të plakjes.

Ju mbron nga astma. Studimet tregojnë se një konsum i shtuar i mollëve mund të lidhet me një rrezik më të ulët të astmës.

Ul rrezikun e diabetit. Sipas një rishikimi të madh, ngrënia e një molle në ditë ishte e lidhur me një rrezik 28% më të ulët të zhvillimit të diabetit të tipit 2, krahasuar me mos ngrënien e mollëve fare.

"Efektet anësore" të mundshme të konsumimit të mollës

Ngrënia e një molle çdo ditë nuk ka gjasa të dëmtojë shëndetin tuaj.

Sidoqoftë, është e mundur të keni shumë gjëra të mira dhe ngrënia e mollëve të shumta çdo ditë mund të shkaktojë disa efekte anësore të pafavorshme.

Në veçanti, rritja e shpejtë e marrjes tuaj të fibrave për një periudhë të shkurtër kohe mund të shkaktojë simptoma si gazra, fryrje dhe dhimbje stomaku.

Ashtu si frutat e tjera, mollët gjithashtu përmbajnë një pjesë të mirë të karbohidrateve në secilën racion.

Ndërsa ky nuk është një problem për shumicën e njerëzve, atyre që ndjekin një dietë të ulët me karbohidrate ose ketogjene mund t'ju duhet të moderojnë marrjen e tyre.

Opsione të tjera të shëndetshme

Të pasura me vitamina, minerale dhe antioksidantë, mollët ofrojnë disa përfitime shëndetësore.

Sidoqoftë, shumë fruta dhe perime ofrojnë një grup të ngjashëm ushqyesish dhe mund të jenë po aq të dobishme për shëndetin.

Plus, përfshirja e një shumëllojshmërie frutash dhe perimesh të tjera në rutinën tuaj mund të shtojë më shumë aromë dhe vlera ushqyese në dietën tuaj.

Këtu janë disa fruta dhe perime të tjera që mund t'i ndërroni me mollë herë pas here:

banane

boronicat

brokoli

karota

lulelakër

qitro

lakër jeshile

mango

pjeshka

dardha

ananas

mjedra

spinaq

luleshtrydhe

domate

Në fund të fundit

Megjithëse ngrënia e më shumë mollëve, praktikisht nuk mund të shoqërohet me më pak vizita te mjeku, mollët janë të pasura me lëndë ushqyese dhe ofrojnë disa përfitime për parandalimin e sëmundjes dhe shëndetin afatgjatë.

Përveç mollëve, shumë fruta dhe perime të tjera ofrojnë një grup të ngjashëm të lëndëve ushqyese dhe përfitimeve shëndetësore.

Për rezultate më të mira, shijoni një larmi frutash dhe perimesh si pjesë e një diete ushqyese dhe të rrumbullakosur.

*Informacionet dhe pohimet janë të siguruara nga studime dhe burime të besuara

Burimi: Healthline/ Përshtati në shqip: Politiko

Të fundit