Flash News

KRYESORE

Vera ndikon në jetëgjatësinë tuaj

Vera ndikon në jetëgjatësinë tuaj

Për të  gjithë ata që e duan verën, ka lajme të mira.  Një studim i quajtur ’90+ Study’ filloi në vitin 2003 me qëllim të analizimit të moshën më të lartë që po kthehet në grupmoshën me rritje më të shpejtë në mbarë botën. Pjesëmarrësit në këtë studim ishin fillimisht pjesë e një studimi tjetër të quajtur The Leisure World Study Study (LWCS) i cili filloi në vitin 1981.

Duke përdorur informacionin nga këta pjesëmarrës, ekipi i studiuesve që punonin në ’90+ Study’ pyeste: “Çfarë i lejon njerëzit të jetojnë deri në moshën 90 vjeçare dhe më gjatë?”

Qëllimet e studimit ishin:

• Përcaktimi i faktorëve që lidhen me jetëgjatësinë

• Përcaktimi i faktorëve të vdekshmërisë dhe demencës

• Shqyrtimi i uljes së normës konjiktive dhe funksionale në moshën e vjetër

• Shqyrtimi i epidemiologjisë së demencës në moshën më të vjetër

• Shqyrtimi i lidhjeve klinike patologjike në moshën më të vjetër

Pjesëmarrësit në studim janë vizituar dy herë në vit për testet neurofiziologjike dhe neurologjike.

Nga qelqi apo nga shishja?

Pirja e verës mund të ndihmojë, por kjo nuk do të thotë që ju duhet të pini një shishe të tërë në darkë. Vetë-përmbajtja është çelësi! Sipas Mayo Clinic, për të rriturit e shëndetshëm mbi 65 vjeç, moderimi është një gotë. Për ata nën 65 vjeç, është dy gota.

U tregua se konsumi i moderuar i alkoolit siguron përfitimet e mëposhtme:

• Shanse më të ulëta të goditjes ishemike

• Reduktim i mundshëm i rrezikut ndaj diabetit

• Zvogëlon rrezikun e zhvillimit ose të vdekjes nga sëmundjet e zemrës

Një studim i botuar në revistën britanike Sports Medicine shikoi se si aktiviteti fizik mund të kundërveprojë efektet negative të pijes. Autor i studimit, Dr. Emmanuel Stamatakis studioi të dhënat e mbledhura nga sondazhet e shëndetit nga Anglia dhe Skocia dhe pastaj ndanë 36’370 pjesëmarrësit e tyre në tre grupe.

Grupet u ndanë në ata që nuk ishin shumë aktivë, ata me sasi të moderuar stërvitje dhe ata që ushtroheshin rregullisht. Pastaj, ekipi i hulumtuesve shikoi se sa alkool njerëzit respektivisht në çdo grup konsumonin.

Ajo që u vu re ishte se personat të cilët nuk bënin stërvitje, por abuzonin me pirjen e alkoolit kishin rrezik më të madh të vdekjes nga kanceri, ndërsa për personat që stërviteshin mjaftueshëm dukej se shmangej rreziku i vdekjeve për shkak të alkoolit.

Të fundit