E-TJERA

"Capture Bit" with Credins bank & Mastercard!

 

Credins bank and Mastercard come with a super collaboration, rewarding loyal customers again in this 20th anniversary of Credins bank. The two leading brands in the banking industry come up with an innovation campaign in the communication part with the slogan "Capture the Bit". A campaign which comes conceived as a single but segmented for two categories of customers, existing and young.

  • All existing customers who have a Credins Mastercard, have the opportunity to buy their ticket with a 30% discount through the promo code CREDINS30 to see the live concert of Elvana Tjata.
  • Meanwhile, the same procedure is for those customers who want to join the big Credins family. An opportunity to see the singer's live concert not only with a 30% discount, but also by taking advantage of the Credins prepaid card from Mastercard with 0 issuing commission.

"Capture Bit" with Credins bank & Mastercard!

Such collaborative campaigns are even more successful when they follow a defined strategy line, focusing on customers.

“When it comes to payments, Mastercard is the trusted name anyone can count on. This is because we prioritize customer safety and convenience. Mastercard is an international brand that goes beyond the service it offers. People have an intense and quite dynamic life and beyond that, everyone finds a way to have fun. With Mastercard, every purchase, trip and meeting becomes an opportunity for extraordinary experiences, from discovering new destinations to attending exclusive events and spending time with loved ones. This is why Mastercard as a brand is a very popular choice. But we don't stop there, we prefer to find other rewarding channels or forms for our customers in every country of the world, as is the concrete case with Albanian customers".

Në statusin e sponsorit të përgjithshëm, Credins bank & Mastercard do të vijnë edhe me një komunikim të veçantë outdoor. Nëpërmjet një banke lëvizëse, një projekt ky unik dhe inovativ, i pari dhe i vetmi i këtij lloji në Shqipëri, ofruar nga Credins, do të ofrohet edhe aspekti funksional në shërbim të klientëve. Çdokush do të ketë mundësinë të kalojë orët e pasditeve duke u argëtuar me aktivitete dhe lojëra në këndin special të krijuar nga Credins bank.

"Capture Bit" with Credins bank & Mastercard!

Credins, ndër vite ka zgjedhur bashkëpunime me partnerë strategjikë duke sjellë produkte dhe fushata tërheqëse që lehtësojnë dhe argëtojnë jetën e klientëve, siç është dhe rasti më i fundit i bashkëpunimit me Mastercard. Credins bank ka në fokus që fushatat e saj, të kenë një vlerë të shtuar në jetën e klientëve dhe shpesh ka synuar të sjellë risi në tregun bankar, siç ishte rasti i projektit unik për lançimin e kartave “Eco”, përbërë me material 99% të tretshëm për mjedisin. Referuar treguesve të fundit financiarë, Credins bank, ka shënuar një rritje të vazhdueshme në lëshimin dhe përdorimin e kartave dhe terminaleve POs të bankës. Gjithashtu, ka ndërtuar vazhdimisht fushata edukuese për klientët, për të rritur përdorimin e kartave si instrument pagese. 

Nga ana tjetër, drejtoresha e departamentit marketing në bankën Credins, znj. Valbona Guri, shprehet se klientët e bankës janë në fokusin e vazhdueshëm të bankës. Ndër të tjera ajo theksoi: “Shpërblimi i klientëve është prioritet, ndaj në këtë 20 vjetor të bankës tonë shprehim mirënjohjen për klientët tanë. Në këtë ofertë specifike, e cila vjen si pjesë e një programi shpërblimesh për klientët besnikë të bankës, qëndron theksi i partneritetit që ne kemi patur me klientët përgjatë rrugëtimit tonë. Besnikëria e tyre na frymëzon të investojmë në teknologji të avancuara, duke iu dhënë zgjidhje inovative dhe të sigurta për nevojat e tyre financiare. Ndërtimi i marrëdhënieve të qëndrueshme me klientët tanë për t’i bërë ata të ndihen të rëndësishëm, është një nga politikat tona kryesore si bankë”.

"Capture Bit" with Credins bank & Mastercard!

Credins is one of those banks that, in addition to the importance it gives to the design and functionality of products for all its customers, gives a special focus to the commercial creative side in terms of communication and marketing. Always collaborating with professional creative agencies, Credins has come in recent years to the public with a modern and dynamic communication style. Present and active in the biggest cultural events of the year, Credins today is one of those institutions that makes the difference among many companies of different industries.

We can say that Credins bank has already become the motto of Albanian culture!

Latest news