Flash News

Ditari i Maxhorancës

Media gjermane: Projekti i Portit të Durrësit, simbol i skandaleve dhe intrigave ndërkombëtare

Media gjermane: Projekti i Portit të Durrësit, simbol i skandaleve

Një artikull i medias gjermane Focus ka ngritur akuza  ndaj qeverisë shqiptare lidhur me projektin miliardësh të Portit të Durrësit, duke përfshirë kryeministrin Edi Rama dhe zyrtarë të tjerë të lartë në skema të dyshimta korrupsioni dhe marrëveshje me rrjete ndërkombëtare.

Artikulli e cilëson projektin si një simbol të intrigave ndërkombëtare dhe vendimeve të gabuara politike që kanë minuar besimin ndaj institucioneve shqiptare.

Sipas Focus, Porti i Durrësit, dikur një qendër kyçe ekonomike për Shqipërinë, ka qenë në qendër të polemikave që prej prishjes së kontratës me kompaninë gjermane EMS Shipping Trading GMBH, e cila kishte marrë drejtimin e portit.

Artikulli i plotë

Projekti miliardësh i Portit të Durrësit, dikur i lavdëruar si zemra ekonomike e Shqipërisë, po shndërrohet gjithnjë e më shumë në një simbol të intrigave ndërkombëtare, vendimeve të gabuara politike dhe veprimeve të dyshimta. Zbulimet e fundit zbulojnë një rrjet kompanish kroate të fasadës, lidhje tregtare ndërkombëtare dhe struktura të dyshuara kriminale që mund të lëkundin më tej besimin në qeverinë e kryeministrit Edi Rama.

Prej vitesh, Porti i Durrësit ka qenë në qendër të polemikave politike dhe ekonomike. Kontrata fillestare me EMS Shipping Trading GMBH të Gjermanisë, që synonte menaxhimin e portit, kishte tërhequr vëmendje të madhe. Por qeveria shqiptare e anuloi njëanshëm marrëveshjen për t’i hapur rrugën një projekti të ri turistik.

Pika e kthesës ndodhi në korrik 2024, kur EMS papritur tërhoqi padinë e saj ndërkombëtare dhe shiti koncesionin për 13 milionë euro te kompania kroate Schapha d.o.o. Transaksioni, që fillimisht dukej i padëmshëm, ngre shumë pikëpyetje kur analizohet më thellë.

Schapha d.o.o.: Një kompani fasadë e dyshimtë
Pse një kompani kroate e vogël do të merrte përsipër një kontratë kaq të rrezikshme? Kjo është pyetja që ekspertët në Berlin dhe Bruksel kanë ngritur.

Hulumtimet tregojnë se Schapha d.o.o. është një kompani fasadë, e lidhur jo vetëm me aktorë të fuqishëm kroatë, por edhe me interesa shqiptare. Qëllimi i saj duket se është sigurimi i kontrollit mbi portin e ri të planifikuar në Porto Romano, një projekt që konsiderohet strategjikisht i rëndësishëm për rajonin.

Roli i MAERSK dhe lidhjet e paqarta
Një rol kyç në këtë çështje luan ish-drejtori i Portit të Durrësit. Sipas burimeve, kjo ka ndodhur me dijeninë dhe miratimin e Ministres së Infrastrukturës, Belinda Balluku, e cila thuhet se e ka udhëzuar atë të vendoste kontakte me gjigantin multinacional të logjistikës MAERSK. Drejtori rajonal i MAERSK për rajonin Adriatik konsiderohet një figurë kyçe.

Rezultati: Me Schapha d.o.o. si kompani fasadë, një oligark shqiptar, me mbështetjen e menaxherëve rajonalë të MAERSK, mund të sigurojë të drejtat ekskluzive të operimit për portin e ri në Porto Romano për 45 vitet e ardhshme. Edhe pse tenderi për këtë projekt ende nuk është shpallur zyrtarisht, kritikët dyshojnë se bëhet fjalë për një proces të manipuluar dhe të paracaktuar.

Një rrjet global: Nga Kroacia në Amerikën Latine
Rasti bëhet më i rëndë për shkak të lidhjeve të pronarëve të Schapha d.o.o. me Ekuadorin dhe Kolumbinë. Burimet kanë shprehur shqetësime se këto vende, të cilat po monitorohen nga DEA, mund të përdoren gjithnjë e më shumë si rrugë potenciale për trafikun e drogës me destinacion Shqipërinë.

Këto zbulime mund të kenë pasoja të mëdha për Shqipërinë, pasi ekspertët paralajmërojnë se qeveria, përmes mungesës së kontrollit mbi investitorët ndërkombëtarë, mund të ketë favorizuar pa dashje rrjete kriminale.

Implikimet politike: Qeveria nën presion
Zbulimet e fundit hedhin një hije të rëndë mbi qeverinë shqiptare. Ministrja e Infrastrukturës, Belinda Balluku, dhe kryeministri Edi Rama po përballen me kritika të forta. Opozita i akuzon për korrupsion dhe paaftësi në menaxhimin e projekteve të mëdha.

Në nivel ndërkombëtar, kjo çështje rrezikon të përshkallëzohet. Investitorët gjermanë dhe europianë mund ta shohin këtë rast si një shembull negativ, duke e përdorur atë për të shmangur projektet e ardhshme në Shqipëri. Përfshirja e MAERSK, një kompani multinacionale, mund të tërheqë gjithashtu vëmendjen e mediave dhe institucioneve ndërkombëtare.

Një thirrje për zgjim për Shqipërinë
Drama rreth Portit të Durrësit tregon se si Shqipëria është e ndarë mes aspiratave për zhvillim ekonomik dhe realitetit të rrjeteve të paqarta politike. Aktorët ndërkombëtarë dhe Bashkimi Europian mund të kërkojnë hetime të pavarura dhe procedura transparente për të rikthyer besimin në vend.

Në rrezik nuk është vetëm një projekt portual miliardësh. Në lojë është besueshmëria e Shqipërisë si një vend që synon të tërheqë investitorë të huaj dhe stabiliteti i një shteti që rrezikon të përdoret si vegël në lojërat ndërkombëtare të pushtetit.

Të fundit