Flash News

E-TJERA

The business of dental tourism and aesthetics is slowing down

The business of dental tourism and aesthetics is slowing down

In the bars of Tirana or at the airports, it has become common to see foreigners with their noses and heads bandaged, or with masks to cover the work they are doing with their teeth.

Albania has become a tourist destination not only for having fun and spending holidays, but also for health tourism.


The still cheap prices of treatments and aesthetic interventions, as well as dental services, are attracting more and more foreigners.

The high demand is driving the businesses of this segment, making that

for the second year in a row to be on the "Monitor 200" list, according to profits. However, growth rates have slowed compared to 2022, signaling a slowdown in this market.

The increase in prices for some interventions and competition from Turkey are affecting this trend. The fall of the Euro has been another factor that has affected revenues, as service providers have tried to compensate for this by increasing prices, which, in turn, has had the effect of curbing demand.

"Sombrero" (Keit Clinic) is the largest in the country for specialized aesthetic medicine. In 2023, the company's revenue increased by 8.2%, to 974 million ALL, after doubling the previous year.

Profits fell by 17%, to 360 million ALL, after having tripled the previous year. The profit margin was 37%, up from 48% the previous year.

Skerdilajd Faria, the founder and CEO of "KEIT Day Hospital", one of the largest for surgical interventions in the country, claimed that up to 60% of the current demand for plastic surgery is led by foreign nationals and immigrants.

According to him, the largest part of the demand from foreign citizens is occupied by Italians. Some of the surgical procedures that are usually in high demand and preferred by patients are:

– Liposuction (liposuction), a common procedure for removing excess fat from areas of the body such as the abdomen, waist, breasts and thighs.

– Rhinoplasty, an intervention to change the shape of the nose to improve the appearance of the face.

– Face Lift: This is an intervention to soften wrinkles and return a younger appearance to the face.

– Breast augmentation: This category includes breast size changes through implants or body fat transfer.

– Abdominoplasty: A procedure to remove excess skin cells and fat from the abdominal area.

– Hair transplantation: For people with visible hair loss, hair transplantation is an option, where requests are mostly from foreigners.

Even the dental clinics have somewhat slowed down the growth in 2023. "Brianza Dent" is the largest, with an income of 1.4 billion ALL (+7%), after doubling last year.

Profits fell by 16.4%, to 410 million ALL. The profit margin was reduced to 29.6%, from 37% the previous year.

Klinika, sipas faqes së internetit, ofron një sërë shërbimesh dentare si implantet, fasetat, e-max, aparatet dentare, ortondoncia. Klinika thekson se u shërben si klientëve vendas, ashtu edhe të huaj.

“Elite” është një tjetër sipërmarrje në listën e më të mëdhenjve sipas fitimeve. Të ardhurat u rritën me 18.2%, në 564 milionë lekë, pas dyfishimit vitin e mëparshëm. Fitimet arritën në 300 milionë lekë, ose 6% më shumë, me një normë prej rreth 53%, nga 60% vitin e kaluar.

Sipas burimeve nga tregu, diferenca e lartë e çmimeve të shërbimeve dentare mes Shqipërisë dhe vendeve të tjera, me rreth 35-40% më lirë, është ndër arsyet kryesore që po tërheq të huaj.

Konkurrenti kryesor është Turqia, që ka çmime të krahasueshme me Shqipërinë. Kroacia është një tjetër vend i preferuar, por ka çmime rreth 20% më të shtrenjta.

Operatorët pohojnë se mbi 80% e të huajve që vijnë në Shqipëri janë nga Italia. Një sërë aktorësh janë të angazhuar në këtë proces, si agjencitë në Itali e Shqipëri, të cilat reklamojnë nëpërmjet rrjeteve sociale, apo dhe vetë klinikat janë të lidhura me agjentë të ndryshëm.

Një person që ka probleme me të gjithë dhëmbët mund të marrë shërbimin e vendosjes së tyre në Shqipëri për 10 mijë euro, ndërsa në Itali kushton mesatarisht 20-25 mijë euro. Kostot e akomodimit dhe të fluturimeve janë të ulëta.

Klientët italianë janë në pjesën më të madhe nga Italia e Jugut dhe të moshës mbi 50 vjeç.

Krahas italianëve, po tentohet të tërhiqen klientë nga shtete të tjera të Europës si Anglia, Franca, Belgjika, Holanda, ndonëse Turqia mbetet një konkurrent me markë të fortë. Më të vështirët janë nordikët, që janë skeptikë, për shkak se Shqipëria nuk ka emër në këtë treg.

Rreziqet ngadalësojnë tregun dentar?!

Vitet e fundit, të ardhurat e shoqërive që ofrojnë shërbime dentare po rriteshin me shpejtësi. Në treg hynë shumë klinika të reja, të nxitura nga kërkesa e lartë që ka për këto shërbime, teksa informaliteti vijon të jetë i lartë, për shkak se pagesat bëhen kryesisht me cash.

Interesi i të huajve për të marrë shërbime mjekësore në Shqipëri është aq i lartë, sa disa prej tyre, kryesisht në fushën dentare, po investojnë dhe në hapësirat akomoduese (minihotele), duke ofruar një shërbim të plotë për klientët e huaj.

Këshilli i Rregullimit të Territorit ka dhënë së fundmi disa leje për njësi akomodimi që synonin pritjen e pacientëve që vijnë në Shqipëri për shërbime dentare e estetike.

Shtimi i konkurrencës rriti shqetësimin tek operatorët, se mund të bëhet në kurriz të cilësisë dhe kohës së shërbimit. Implantet janë shërbimet që kanë 10 vjet garanci dhe nëse shfaqin probleme më pas te klientët, pjesa më e madhe e të cilëve janë në moshë të madhe, mund të dëmtojnë imazhin e vendit.

Edhe mediat italiane kanë shkruar me skepticizëm për cilësinë e këtij shërbimi. Gjithsesi, operatorët sugjerojnë se potenciali i këtij tregu është i madh, por gjithmonë nëse do të kishte kontrollin e duhur nga institucionet shtetërore.

However, the data of 2023 show that this segment is slowing down, both due to the fall of the Euro and the curbing of demand influenced by prices or the "fear" of quality./Monitor

Latest news