Flash News

KRYESORE

Lajme të mira për adhuruesit e verës dhe çokollatës

Lajme të mira për adhuruesit e verës dhe çokollatës

Nuk ka ushqime të këqija apo ushqime të mira, por ka vetëm ushqime të cilat duhet t’i hani shpesh dhe ushqime të cilat duhet t’i kufizoni.

Një studim i ri i publikuar në Journal of Internal Medicine zbuloi se njerëzit që ndoqën një dietë anti-inflamatore të frutave, perimeve, çajit, kafesë, madje edhe një sasi të moderuar të verës dhe çokollatës, kishin 18 përqind më pak gjasa të vdisnin para kohe. Hulumtuesit nga Universiteti i Shkencave në Poloni gjetën se pjesëmarrësit që mbërthyen në dietë ishin 13 për qind më pak gjasa të vdisnin nga kanceri nga 13 për qind dhe 20 për qind më pak gjasa të vdisnin nga problemet kardiovaskulare. Edhe duhanpirësit që hëngrën ushqime anti-inflamatore panë përfitime më të mëdha shëndetësore sesa duhanpirësit që nuk e kishin.

Inflamacioni mund të jetë shkaku i sëmundjeve si kanceri, demenca dhe sëmundjet kardiovaskulare, sipas Klinikës Mayo.

Një studim i veçantë në gusht zbuloi se konsumimi i tre bare çokollate çdo muaj mund të zvogëlonte rrezikun për dështimin e zemrës me 13 për qind.

Klinika Mayo rekomandon të pini rreth pesë ounce fluide të verës, e cila është e barabartë me një gotë, nëse doni të keni një zemër të shëndoshë.

Të fundit