Auron Tare kritika qeverisë: Pa strategji për zhvillimin e turizmit. Çfarë ndodh në Sarandë

Ish-drejtori i Agjencise Kombetare te Bregdetit, Auron Tare shprehet se duhen nxjerrë disa mësime të vlefshme nga rasti “Mihal Kokëdhima”. Tare pranon se kushtet që ofrohen për turistët e huaj janë larg standardeve evropiane, duke sjellë shembullin e Sarandës, ku shumica e të punësuarve janë jo profesionit dhe të keq-paguar.

“Shikoni ne Sarandë pleq dhe plakat te ulura anës rrugës me tabela ne duar ku shkruhet ‘Rooms for rent’ (dhoma me qera). Imagjinoni se cfare shërbimi turistik mund te afroje ky kontigjent qytetaresh qe kane lene kopshtin pa ujitur dhe dalin rrugeve per te peshkuar ndonje hallexhi’”, analizon ai.

Sipas tij, shtimi i numrit të turistëve brenda një kohe kaq të shpejtë është një çështje që nuk është menduar edhe as adresues si rrezik potencial në zhvillimit e këtij sektori.

“Mund te rendis edhe një mori pikash te ndryshme ne ketë postim por do te doja me te vërtete një bisede profesionale mbi këto çështje. Duke ju falënderuar për komentet e shumta për pjesën e pare…”, përfundon Tare.

Statusi i plotë:

Mihali i Qeparoit (pjesa e dyte)

Tani qe gjakrat u qetesuan pas incidentit te Porto Palermos mendoj se ja vlen nje debat profesionist larg politizimit mbi problematikat e medha qe ka turizmi shqiptar. Publiku ne fakt pa dhe u tmerrua pjesën përjashta te furgoni por nje debat i mirëfillte profesional duhet te flase edhe per pjesen e brendeshme te furgonit. Pra sherbimin turistik dhe vizitoret. Ky debat mendoj une eshte edhe thelbi i problematikes se turizmit shqiptar.

Mihali e mori gjykimin publik por profesionistet duhet te debatojne dhe te nxjerrin pergjegjesine paksa me thelle. Mbi cilësinë e guidave, licensimin e tyre profesional dhe jo fiktiv, Licensimin e shofereve qe punojne ne sektorin e turizmit, pregatitjen e tyre profesionale. Kompania qe organizonte kete grup spanjollesh,. cfare licensimi ka psh? Ne Sarande me thane qe kjo kompani e përdorte gjithmonë restorantin Pa Norma si pjese e ndalesës turistike.

Pra a kane qene guidat dhe shoferi te pregatitur per nje sherbim turistik profesional apo ashtu alla shqiptarce kane filluar nje sherr qe perfundoi si nje film aksionesh? Duhet thene se ata qe punojne me turizmin sot ne Sarande jane pjesa me e madhe te marre nga rruga, me paga shume te uleta te pa trajnuar dhe te pa pregatitur. Ky eshte realiteti i terrenit. Shikoni ne Sarande pleq dhe plakat te ulura anës rrugës me tabela ne duar ku shkruhet Rooms for rent. Imagjinoni se cfare shërbimi turistik mund te afroje ky kontigjent qytetaresh qe kane lene kopshtin pa ujitur dhe dalin rrugeve per te peshkuar ndonje hallexhi.

Vizitoret apo turistet. Vërshimi i nje numri te madh turistesh ne Shqiperi e ka gjetur vendin te pa pregatitur si nje aspektin e infrastruktures se sherbimit si ne mentalitetin e vendit per te krijuar nje industri sherbimi. Shqiptaret tradicionalisht nuk shquhen per sherbim. Imagjinoni se cfare po ndodh ne Sarande pershembull kur dy here ne jave vjen nje anije kruaziere loë cost e cila zbret ne qytete 3 mije turiste qe bredhin rrugeve gjysem te shveshur duke sjelle nje impakt real ne kulturen e ketij qyteti te vogel.

Imagjinoni fshatra te vogla ne pergjithesi tradicionale qe papritmas perballen me nje numer te larte te huajsh qe sjellin edhe ata nje kulture te ndryshme. Te gjitha keto krijojne nje impakt si ne kulturen e vendit si ne natyrën e vendit. Ceshtje qe as nuk i ka menduar kush ti adresoje si një rrezik potencial ne zhvillimin e turizmit

Mund te rendis edhe një mori pikash te ndryshme ne ketë postim por do te doja me te vërtete një bisede profesionale mbi këto çështje. Duke ju falënderuar për komentet e shumta për pjesën e pare…