Flash News

E-TJERA

Dy vite pa bilance, pse u pezullua licenca e ‘Air Albania’

Dy vite pa bilance, pse u pezullua licenca e ‘Air Albania’

Air Albania është pezulluar nga autoritetet shqiptare pasi i është hequr licenca e biznesit, duke ndërprerë të gjitha operimet e saj më 9 shtator 2022. Për këtë arsye, linja ajrore ndaloi të gjithë avionët e saj.

Historia e shkurtër e Air Albania

Air Albania është linja ajrore më e madhe shqiptare në vend. Ajo u themelua në vitin 2018 kur filloi operimin në Aeroportin Ndërkombëtar të Tiranës ‘Nene Tereza’. Linja ajrore operonte me shërbime ajrore për dhjetë destinacione nëpër Evropë për klientët e saj. Air Albania operohet nga një konsorcium midis Shqipërisë dhe qeverisë turke. Linja ajrore menaxhohet nëpërmjet një partneriteti privat-publik ku Turkish Airlines kontrollon 49.12%, dhe pjesa tjetër 50.88% tregtohet publikisht. Air Albania iu dha një Operator i Vendit të Tretë (TCO) nga Agjencia e Sigurisë së Aviacionit të Bashkimit Evropian (EASA) për të kryer fluturime ndërmjet Shqipërisë dhe Bashkimit Evropian.

Pezullohet Air Albania: Çfarë ndodhi?

Shqipëria kishte përshtatur ligjet e saj të biznesit për të frenuar pastrimin e parave në mënyrë që përfituesit e çdo ndërmarrje apo kompanie të regjistroheshin në agjencitë përkatëse. Air Albania u akuzua se nuk zbuloi aksionerët e saj siç kërkohet nga ligji në vend.

Megjithatë, ky nuk ishte rasti me kompaninë ajrore pasi ajo nuk kishte zbatuar ligjin. Prandaj, Air Albania ndërpreu operacionet e biznesit pasi autoritetet shqiptare pezulluan linjën ajrore më 1 shtator. Për më tepër, pezullimi do të hiqet nëse linja ajrore paguan një gjobë.

Ligji

Autoritetet shqiptare i kishin udhëzuar kompanitë në bazë të ligjit për regjistrin e pronarëve përfitues që të deklaronin dhe t'u jepnin informacion pronarëve deri më 30 qershor 2021. Nëse kjo nuk bëhet, ligji thotë se do të vendoste një gjobë prej 5000 eurosh. Sidoqoftë, kjo direktivë u zgjat deri më 30 qershor 2022, duke i dhënë më shumë kohë linjës ajrore për t'u përmbushur.

Ndarja e pronësisë së Air Albania

Air Albania është në pronësi të përbashkët të Turkish Airlines dhe qeverisë shqiptare. Qeveria zotëron linjën ajrore nëpërmjet Albcontrol sha e menaxhuar nga Ministria e Financave dhe Ekonomisë. Për më tepër, ai kontrollon hapësirën ajrore të Shqipërisë sipas rregulloreve nga standardet ndërkombëtare të navigimit ajror.

Një kompani private me emrin MDN investim u regjistrua më 7 maj 2018, nëntë ditë para se të bëhej aksionere e linjës ajrore me dekret të qeverisë shqiptare. Sinan Idrizi është pronar i kompanisë, dhe kapitali fillestar për kompaninë ishte 100,000 euro.

Sfidat e përballura

Sinan Idrizi u përball me disa akuza në një gjykatë turke, duke pretenduar se ai ishte i përfshirë në nxjerrjen e 3.5 milionë dollarëve në lidhje me marrëveshjen e linjës ajrore. Megjithatë, ai u shpall i pafajshëm në fund të atij viti.

Air Albania u përball me disa pengesa kur mori autorizimin e saj EASA, duke i dhënë asaj dritën jeshile për të fluturuar në Bashkimin Evropian. Për këtë arsye, linja ajrore zgjodhi të marrë me qira avionë nga Turkish Airlines në mënyrë që ata të mund të kryenin fluturime brenda BE-së nën licencën e Turkish Airlines. Air Albania mori më në fund miratimin e saj në maj 2020.

Linja ajrore kishte disa çështje të fundit kur një hetim zbuloi së fundmi se Air Albania paraqiti bilancin e saj të vitit 2018 që nuk tregonte asnjë aktivitet biznesi. Gjithashtu nuk janë dorëzuar bilancet përkatësisht për vitin 2019 dhe 2020. Përveç kësaj, kjo është një shkelje e ligjit shqiptar pasi afati i paraqitjes tashmë ka kaluar. Për më tepër, kjo ishte një arsye që autoritetet shqiptare pezulluan licencën e operimit të linjës ajrore.

Aktualisht, linja ajrore nuk ka asnjë fluturim pasi të gjitha aktivitetet janë ndalur. Le të presim dhe të shohim se çfarë do të ndodhë me linjën ajrore në ditët në vijim. A do të pasojë një proces gjyqësor? A do të respektojë linja ajrore ligji? Kur do të rikthehen në punë? Sa do të zgjasë pezullimi? Përkthyer nga Travel Radar

Të fundit