Flash News
A powerful explosion in an apartment in "Don Bosco", the police react
The "friend of the family" has been absconding with the 12-year-old for 4 years, is announced as wanted
NAME/ This is the young man who lost his life in the tragic accident in Korça
Interpol mega-operation in 116 countries, 2500 people are arrested, among them Albanians
Germany, the Albanian kills his ex-wife in front of his three minor children
The race to attract the audience in this new season on television does not seem to be so simple. What is noticed by everyone is the increase in the dose of entertainment, mainly with the spectacle and the show, which place the likes of the audience at the epicenter.
Televisions openly call to them the nostalgic, the sensitive, the brave, to include them in different formats and to make the audience more interactive. While entertainment will take the biggest weight, politics will also have an important place, given that 2025 is an election year.
There are still some reality shows in the programming, but their weight has remained the same as a season ago. In this season, televisions seem to be looking for balance and a mature audience, staying away from extreme experiments.
The televisions have started the engines in a new competition for the audience, in a season that does not seem to have many changes in the basis of the programs they offer.
Program modifications, tried and tested for years on the screen, have been more corrective or ameliorating, in function of a new and refreshed approach to the format.
Despite the unchanged basis, when it comes to the new entries in the programming, what stands out is an increase in the dose of entertainment, but this time it's about the show and the spectacle, moving away a little from reality, something that in two in past years it has been the epicenter of some of the screens.
This does not mean that this genre will be absent, on the contrary, they continue to remain part of the programming, but limiting themselves only to those that have already created a name and are known by the audience, such as "Big Brother Vip" and "Ferma Vip".
New experiments in this year are missing, requiring more balancing, in a season where politics will also have more attention as an effect of the 2025 electoral year, when the parliamentary elections will take place.
Televisions increase the dose of spectacle, making the audience a part of it
The month of October officially marked the beginning of the new season on television. For years, the staple programs on the screen have continued to remain the mainstay, undergoing little or no change.
As a whole, what stands out in everyone's programming is the increase in the number of entertainment shows and shows, comedies, series aimed not only at attracting the audience, but also at increasing interactivity with it.
The shows that have started broadcasting or are expected to start in the future seem to be trying to be closer to the audience, "calling" to them, in some cases the nostalgic, in others those who want to play or be part of the talent show or experiencing human stories.
“Rikthehen “Këngët e shekullit”, pas një periudhe mungese 10-vjeçare, si një projekt që merr përsipër të sjellë superhite, këngë shumë të njohura për publikun televiziv, ato që shikuesi i njeh dhe i këndon. Të gjitha këngët do të realizohen “LIVE”, nga një formacion i plotë orkestral dhe interpretuesit, që mund të jenë solo, duete, trio ose bandë.
Në tetor nis edicioni i 6-të i talent show më të famshëm dhe më jetëgjatë në të gjithë botën “X Factor Albania” me Alketa Vejsiun dhe regji nga Vera Grabocka. Jemi duke përgatitur edhe një spektakël të ri dhe një emision të ri që do të nisin transmetimet gjatë vitit 2025” pohon Albert Dumani, Drejtori i Programacionit dhe Blerjeve në TV KLAN.
Top Channel gjithashtu duket se e ka shtuar fokusin te spektakli dhe show. Marina Vjollca është emri që u rikthye në këtë ekran me spektaklin “Për Shqiptarët”, duke tentuar të sjellë në ekran historitë frymëzuese të njerëzve të thjeshtë.
Në të njëjtën linjë duket se është edhe një tjetër show i Bora Zemanit, që vjen këtë sezon me “Piramida” dhe që do të jetë një format ku njerëz apo familje të thjeshta do të luajnë për të fituar çmime.
Kjo qasje e spektaklit që ka në bazë të ngjashmit e audiencës dhe jo personazhe të njohur duket se kërkon me ngulm të marrë vëmendjen duke prekur anën emocionale. Humori është një tjetër rrugë që televizionet kanë zgjedhur për të fituar terren.
“Ndryshimet më të mëdha vijnë në Prime-Time. Mjeshtri prej dekadash i humorit Agron Llakaj do të sjellë një show të ri humori me titull “PaPare NAJT”. Menduar si një version më i lakuar dhe selektiv se “AlPazar”, me një ritëm dhe ligjërim më bashkëkohor, përfshin një pjesë të aktorëve të “AlPazar”, por edhe personazheve të rinj.
Ndërsa të dielën në mbrëmje do të zërë vend një simbiozë premtuese e “Albano’s Show” me “Armikun e Popullit”, nën drejtimin vështirë të parashikueshëm dhe gjithmonë befasues të Albano Bogdos” pohon Fatos Risto, Drejtori i Programacionit në Vizion Plus.
Viti elektoral 2025 pritet të rrisë peshën e politikës në ekran
Politika dhe aktualiteti pritet që në sezonin e ri televiziv 2024-2025 të kenë një peshë të rritur në raport me sezonet e kaluara. Kjo ka të bëjë me faktin se vitin e ardhshëm pritet të mbahen zgjedhjet parlamentare dhe natyrshëm zhvillimet do të jenë më dinamike, diçka që televizionet nuk mund ta anashkalojnë.
“Për një televizion gjeneralist, raporti i balancuar mes informimit dhe argëtimit është prioriteti kryesor.
Duke qenë se sezoni shtrihet, në pjesën e dytë të tij, edhe gjatë një viti zgjedhor, edhe kapacitetet tona do të vihen plotësisht në funksion të një pasqyrimi sa më profesional të ofertës politike që iu ofrohet shqiptarëve që nga fushata deri në ditën e votimit e më pas.
Analizat, komentet, raportimet janë gjithmonë një burim kurioziteti që i shoqëron shikuesit gjatë kësaj periudhe, për të cilat ne do të kujdesemi që të jenë sa më të gjera e gjithëpërfshirëse” thekson z.Risto.
Të njëjtën qasje duket se ndan edhe z.Dumani sa i takon peshës që do të zënë në TV KLAN argëtimi dhe politika. “Do të kemi më shumë argëtim me spektaklet dhe emisionet, por duke qenë se ky është një vit elektoral, besoj se edhe politika nuk do të mungojë të jetë e pranishme”, – shprehet ai.
Fenomeni Gen Z dhe si po “luftojnë” mediat që të marrin vëmendjen e saj
Breza të ndryshëm kanë përjetuar zhvillime të ndryshme teknologjike, diçka që ka ndikuar në preferencën e tyre karshi medias dhe internetit. Një nga brezat më të diskutuar është Gen Z apo i njohur si Gjenerata Z.
Gen Z përfshin të lindurit mes 1997 dhe 2012 dhe është ndoshta një nga brezat më kontrovers në sjelljen e përditshme karshi fenomeneve dhe zhvillimeve. Kjo gjeneratë ndodhet mes gjeneratës së njohur si “Millennial” dhe asaj më të fundit të njohur si Alfa”.
Teksa gjenerata e “Millennial” është ende e qëndrueshme si pjesë e audiencës së televizioneve, duket se lufta më e madhe është ajo për tërheqjen e të rinjve para ekranit, në një konkurrencë të jashtëzakonshme mes platformash dhe mundësish që ofrohen sot për të rinjtë.
“Media sociale është fenomeni i viteve të fundit dhe televizioni mbetet media tradicionale dhe media besnike ndaj brezit mbi 40 vjeç. Mediat sociale dhe platformat ndërkombëtare që janë me pagesë përdoren kryesisht nga adoleshentët dhe të rinjtë.
Gjithsesi blerja e serialeve në TV pa pagesë, që transmetohen në platformat online, është një tjetër alternativë për të thithur publikun ose hartimi apo blerja e serialeve edhe për adoleshentët dhe të rinjtë është një tjetër opsion, që televizioni të mbetet pjesëtari plus në familje” nënvizon z. Dumani.
Sipas tij, ofrimi i mundësisë për të ndjekur seriale 24/7 edhe nga aplikacioni është një tjetër qasje e televizionit për të mbajtur pranë vetes gjeneratat që nuk janë shumë të lidhura me televizorin, por parapëlqejnë të kalojnë më shumë kohë në telefon. Nga ana tjetër për z.Risto, gjeneralisti (televizioni) mbetet “zjarri” rreth të cilit mblidhet e gjithë familja.
“Gen Z janë 26% e audiencës së përgjithshme, por vetëm gjysma e tyre sheh rregullisht TV. Sfida për ta mbajtur interesin e këtij brezi është sa e televizionit, po aq edhe përtej tij, te kufijtë që e ndajnë nga një medium tjetër siç është interneti.
Për këtë arsye lind edhe televizioni në rrjet, jo vetëm streaming i sinjalit linear, por edhe e gjithë përmbajtja vihet në dispozicion të shikuesve që mund ta shfletojnë sipas kërkesës. Sfida e televizionit është të kthehet nga një shpërndarës, në një mbajtës të përmbajtjes” – shprehet ai.
Serialet mbeten sërish të preferuar, edhe këtë sezon “triumfon” Turqia
Përpos prodhimeve të tyre që zënë shumicën e programacionit, televizionet duket se vijojnë të shohin blerjet, sidomos ato të serialeve, si një pjesë të rëndësishme të tyre. Edhe këtë vit, duket se Turqia ka triumfuar sërish, ku në ekranet shqiptare pritet të transmetohen disa nga titujt më në zë të prodhuar në këtë vend.
"Besides the current serials on the broadcast that are very popular, this season comes a big surprise, the Turkish series "Family", with the famous actor Kivanc Tatlitug, which comes dubbed in Albanian in the most original version.
From the successful company "Ay Yapim" comes one of the most beautiful love stories between Dev and Asllan, the most "rebellious" couple when it comes to "family rules". This season also saw the start of the drama series "One Love", a complex love story that unites two families that are poles apart, but share the same deep truths.
During this season, the series "Wounded Heart" with the Albanian actor Bertan Asllani, as well as the best Turkish series "No Mercy", "The Prisoner" and "My Wonderful Life" will premiere - says Mr. Dumani .
Turkey appears to be one of the most dominant markets in the world for the export of its television productions, and the expansion of the interest map remains constant. Under this popularity, Albanian televisions have been part of purchase and broadcast agreements for years. Vizion Plus will also have some series that belong to this market.
"First 'I Paepuri", the most watched series with 16.71% viewership in the AB category of the Turkish audience, becoming the most watched series of the 23/24 season.
The protagonist is the actor known from "Familija e Madhe", Oktay Kaynarca, who this time plays the role of Xhezair Turku, a rebel secret agent who, after hiding to survive, creates two parallel families that cannot even be hidden from each other. the other.
"Blue Escape" that attracts attention with the cast and the mastery of the story, which unlike the previous romantic series of this hour contains a greater dose of drama. The filming location of the series is also attractive, in the pearl of the Aegean, by the sea of Marmara in a port city and very touristic," says Mr. Risto./ Monitor.al